לאו מסי סופג ביקורת מפתיעה. הרנן קרספו, חלוץ נבחרת ארגנטינה האגדי, התראיין במדינתו ואמר כי "עם כל הכבוד לחורחה, אביו של לאו, אתה צריך במקרים האלה (הסאגה מול ברצלונה) מקצוען בצד שלך".
קרספו התכוון לכך שחורחה משמש כסוכנו של מסי, ולטענתו אם היה לצד הפרעוש סוכן אמיתי הוא יכול היה לעזוב את ברצלונה כפי שרצה: "זה לא באמת כמו שסוכן מדבר עם קבוצה. סוכן מקצוען לא ייקח בחשבון את הסיטואציה והמורכבות המשפחתית".
3 צפייה בגלריה
חורחה מסי
חורחה מסי
חורחה מסי. חוטף אש
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
הרנן קרספו
הרנן קרספו
קרספו. מילים ביקורתיות
(צילום: AP)
חלוץ העבר התכוון כמובן לעובדה שמרכז חייו של מסי נמצא בברצלונה מגיל צעיר מאוד, וטוען כי השיקול המשפחתי, בין השאר של חורחה בעצמו, היווה סיבה משמעותית להישארותו בקבוצה.
עוד אמר קרספו: "הם היו צריכים לפתור את כל הבעיות הרבה לפני, אבל לא עשו זאת והכל התפוצץ. אני לא רוצה לבקר יותר מדי את חורחה, אבל הוא לא שמר על הגב של לאו. אני לא יודע כמה פעמים הוא ישב עם הנהלת ברצלונה על סעיף השחרור".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי. לא נראה שיחליף כבר סוכן
(צילום: רויטרס)
בנושא אחר, עוסמאן דמבלה איחר לאימון אתמול ב-11 דקות. הפרת המשמעת הזאת מגיעה דווקא אחרי שביעות רצון של רונלד קומאן מיכולתו באימונים. עדיין לא ברור האם התנהגותו תשפיע על החלטתו של המאמן ההולנדי האם לשתפו במשחק האימון הראשון של הקבוצה הערב (שבת, 20:00) מול חימנסטיק.