אולי הגיע הזמן לחולצות ממותגות בעניין הזה. הארי קיין שוב בישל הערב (שני) לסון יונג מין, והפעם זה היה שער ששווה לטוטנהאם ניצחון חשוב - 0:1 על ברנלי מהתחתית. שלוש הנקודות העלו את הספרס למקום החמישי בטבלה.
טוטנהאם התקשתה מאוד לאורך כל הערב, ולקח לה 76 דקות למצוא את הרשת. כדור קרן מצד ימין מצא את הראש של קיין, שנגח תוך כדי נפילה לתוך תיבת החמש, ומשם יונג מין כבר המשיך את זה לרשת. זה היה הבישול השמיני של קיין העונה בליגה האנגלית, שבעה מתוך הבישולים האלו היו לשערים של הדרום קוריאני. מטורף.
2 צפייה בגלריה
סון חוגג
סון חוגג
סון חוגג
(צילום: AP)
אחרי אובדן הנקודות שובר הלב מול ווסטהאם במשחק בו הוליכה הקבוצה של מוריניו 0:3 עד הדקה ה-82, ה-0:1 הזה הוא כנראה התרופה המתוקה ביותר, בתוספת ל-0:3 שלה על לאסק ביום חמישי האחרון בליגה האירופית.
במשחק שהסתיים מוקדם יותר, נפרדו ברייטון ו-ווסט ברומיץ' ב-1:1. קומדיה של טעויות בהגנת ווסט ברומיץ' הסתיימה בדקה ה-40 בשער עצמי אומלל של ג'ייק ליברמור, שנתן לברייטון יתרון 0:1.
2 צפייה בגלריה
איבס ביסומה מברייטון מול קונור גלאגר מווסט ברומיץ'
איבס ביסומה מברייטון מול קונור גלאגר מווסט ברומיץ'
איבס ביסומה מברייטון מול קונור גלאגר מווסט ברומיץ'
(צילום: AP)
כשהקבוצה של גרהאם פוטר כבר ראתה את עצמה בדרך לניצחון שני העונה וראשון מאז מחזור הפתיחה, הגיע בדקה ה-83 קרלן אהירן-גרנט, השתחרר מהשמירה בתוך הרחבה ועם סיומת נהדרת קבע 1:1 וחלוקת נקודות. השתיים נותרו צמודות זו לזו בטבלה כשברייטון מדורגת במקום ה-16 עם חמש נקודות ו-ווסט ברומיץ' במקום ה-17 עם שתי נקודות פחות.
פורסם לראשונה: 22:18, 26.10.20