לא מעט אנשים היו בטוחים לפני מספר חודשים שלאו מסי יעזוב את ברצלונה ויתאחד עם פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. זה כמובן לא קרה ו"הפרעוש" נשאר בקאמפ נואו. כעת מתברר שסיטי לא מתכוונת לוותר ותנסה לצרף את הסופרסטאר הארגנטינאי בקיץ הבא עם סיום חוזהו - כך טוען המנהל התפעולי של המועדון, עומאר בראדה, בראיון ל"מנצ'סטר איבנינג ניוז".
"הוא כישרון מדהים, מישהו שיכול להשפיע באופן משמעותי ומיידי על כל מועדון בעולם", אמר בראדה. "מדובר לא רק בשחקן הטוב בעולם, אלא גם בטוב ביותר בדורו. אני חושב שכל מועדון בעולם היה רוצה לבחון את האפשרות שיצטרף לקבוצה שלו".
3 צפייה בגלריה
ליונל מסי
ליונל מסי
סיטי לא מוותרת. מסי
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
יעבור לאנגליה בקיץ הבא? חוגג
(צילום: gettyimages)
"העובדה שפורסמו ידיעות שהוא רוצה לבוא ולשחק בסיטי - רק מראה לאן הקבוצה הזו הגיעה בשנים האחרונות", המשיך בראדה אך גם הודה: "קשה לנחש מה יכול לקרות. אם אתה חושב על השבועיים הסוערים האלה בברצלונה, שבסופם מסי החליט להישאר, אז כמעט בלתי אפשרי לנחש מה יקרה בקיץ הבא".
"מסי הוא שחקן יוצא מן הכלל כשהשקעה פוטנציאלית שהיינו עושים, אך הכל נבחן לפי חלון ההזדמנויות הנוכחי", המשיך בראדה. "ועדיין, אני חושב שיש לנו את הכוח הפיננסי ואת יכולת המערכת לבצע את המהלך הזה. אסור לשכוח שיש לנו את סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס והם שניים מהחלוצים הטובים בעולם כרגע. כשאנחנו נחליט להביא מישהו אחר, אם זה בעונה הבאה או אחריה, נעשה את זה במחיר הנכון".
3 צפייה בגלריה
יתאחדו שוב? מסי וגווארדיולה
יתאחדו שוב? מסי וגווארדיולה
יתאחדו שוב? מסי וגווארדיולה
(צילום: EPA)
כזכור, מסי היה מעורב בסאגה הגדולה של הקיץ, בסיומה החליט להישאר בברצלונה עד סיום חוזהו בקיץ 2021. במשך שלושה שבועות סוערים במיוחד, במהלכם הפרעוש שלח הודעה רשמית והביע את רצונו לעזוב, דרש להשתחרר בחינם ואף היה בדרך למנצ'סטר סיטי, היה נראה שהעזיבה שלו היא רק עניין של זמן. בסופו של יום הוא ילבש את מדי הבלאוגראנה לפחות שנה נוספת.
למעשה כבר בסוף 2020 יוכל מסי לנהל מגעים עם כל קבוצה שירצה לקראת עזיבה שלו בקיץ 2021, מועד סיום החוזה שלו. למסי הייתה אפשרות להשתחרר מחוזהו בסוף חודש יוני האחרון, בעקבות סעיף שהוכנס לחוזהו, והוא אכן שלח מכתב בו הביע את רצונו לעזוב וטען כי פגרת הקורונה גרמה להארכת הסעיף. מנגד ברצלונה טענה כי הוא לא הודיע בזמן, ולכן החוזה שלו בתוקף גם לעונה הבאה. מינהלת הליגה הספרדית הוציאה הודעה רשמית בה תמכה בגרסת ברצלונה, שממשיכה להינות ממנו.
פורסם לראשונה: 03:55, 10.10.20