ברייטון תשחק עונה נוספת בפרמייר ליג. הקבוצה מדרום אנגליה הבטיחה הערב (שני) את הישארותה לאחר שסיימה בתיקו 0:0 ביתי עם ניוקאסל במחזור ה-37.
השחפים היו זקוקים לנקודה אחת ועמדו במשימה במשחק נטול אירועים. במחצית הראשונה הם טענו לפנדל כאשר ניל מאופיי הופל ברחבה, אבל השופט הורה להמשיך.
2 צפייה בגלריה
שיין דאפי מברייטון ודני רוז מניוקאסל
שיין דאפי מברייטון ודני רוז מניוקאסל
שיין דאפי מברייטון ודני רוז מניוקאסל
(צילום: EPA)
וולבס עדיין חולמת על ליגת האלופות. הזאבים גברו הערב 0:2 על קריסטל פאלאס, צימקו את הפער מלסטר שבמקום הרביעי לשלוש נקודות, ומקווים למעידות של השועלים ומנצ'סטר יונייטד כדי אולי לגנוב את הכרטיס האחרון למפעל היוקרתי.
שפילד יונייטד, שקיוותה לרשום העפלה היסטורית לליגה האירופית, נאלצה להיפרד מהחלום לאחר שהפסידה 1:0 בבית לאברטון. רישרילסון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-46, כשנגח פנימה לאחר שהאיסלנדי גילפי סיגורדסון הגביה בעיטה חופשית.
שפילד נחשבה להפתעה הגדולה של העונה כשנאבקה על מקום במפעלים האירופים בקמפיין הראשון שלה לאחר העלייה אשתקד. יחד עם זאת, שחקניה איכזבו כשהפסידו 2:0 ללסטר במחזור הקודם ובעקבות זאת העביר עליהם המנג'ר כריס וויילדר ביקורת וכינה אותם "שחקני ליגה שנייה ושלישית שמשחקים בפרמייר ליג". הוא קיווה להופעה משופרת מהם הפעם, אבל הם לא הצליחו לעמוד ביעד.
2 צפייה בגלריה
שחקני שפילד יונייטד מאוכזבים
שחקני שפילד יונייטד מאוכזבים
שחקני שפילד יונייטד מאוכזבים
(צילום: AFP)
למרות האכזבה, הפעם וויילדר חלק מחמאות לשחקניו על העונה המצוינת: "היה מאמץ יוצא מהכלל של כולם ואם להיות כנים, אנחנו לא צריכים להיות בין שש הראשונות. מגיע לשחקנים קרדיט גדול על עצם העובדה שדובר על הישג שכזה וכל הקבוצות שסיימו לפנינו גדולות יותר מאיתנו. תראו איזה מנג'ר יש לאברטון ואיזה שחקנים יש לה. הם מרוצים מהתוצאה וזה מעיד על הכל".
פורסם לראשונה: 22:32, 20.07.20