קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון נבחר היום (שישי) לשחקן העונה של העיתונאים באנגליה. הוא גבר על חבריו לקבוצה סאדיו מאנה ו-וירג'יל ואן דייק, וכן על קווין דה בריינה ממנצ'סטר סיטי ומרקוס ראשפורד ממנצ'סטר יונייטד אחרי שגרף קצת יותר מרבע מהקולות.
"מגיע הרבה קרדיט לחבריי לקבוצה", אמר הנדרסון, "אני מודה מאוד לכל מי שבחר בי, אולם לא הייתי משיג דבר בלי חבריי לקבוצה. התאמנו קשה כל העונה ובסוף זכינו באליפות. אני גאה לשחק בליברפול".
3 צפייה בגלריה
ג'ורדן הנדרסון חוגג
ג'ורדן הנדרסון חוגג
ג'ורדן הנדרסון. זכה בתואר
(צילום: רויטרס)
הקשר בן ה-30 תרם העונה ארבעה שערים וחמישה בישולים במהלך הזכייה המאוד מרשימה של ליברפול באליפות אנגליה, לראשונה אחרי 30 שנה. הוא מסיים שנה אדירה מבחינתו גם מבחינה אישית, אחרי שזכה גם בתואר "השחקן האנגלי של השנה" בינואר האחרון. הוא גם נבחר לאחד משלושת הקשרים הכי טובים באירופה לעונת 2018/19 מטעם אופ"א.

ביתו של פאביניו נפרץ

אליפות היסטורית זה רגע שחייבים לחגוג, אבל במקרה של ליברפול היו מי שידעו לנצל את זה שהשחקנים נעדרו שעות ארוכות מהבית לרגל המאורע.
ביתו של הקשר פאביניו, שנמצא בפורמבי, נשדד בשעה שחגג עם חבריו לקבוצה שלשום את הזכייה באליפות. השחקן לא שהה בביתו מהשעה 15:00 בצהריים של יום רביעי, ועד לארבע לפנות בוקר למחרת. על פי החשד, בטווח הזמנים הזה ביתו נפרץ ונשדד. כשחזר לביתו, גילה את הנזק.
3 צפייה בגלריה
פאביניו לצד אליסון ופירמינו בחגיגות האליפות
פאביניו לצד אליסון ופירמינו בחגיגות האליפות
פאביניו לצד אליסון ופירמינו בחגיגות האליפות
(צילום: gettyimages)
השודדים לקחו תכשיטים, וגם גנבו את האאודי RS6 של השחקן, שנמצאה מאוחר יותר נטושה. המשטרה חוקרת כעת את פרטי האירוע.

למפארד לקלופ: "אל תהיו יהירים מדי"

באותו המשחק בו הניפו השחקנים את הגביע, התרחשה דרמה קטנה נוספת מאחורי הקלעים. הניצחון 3:5 על צ'לסי היה סוער ורווי אירועים, מה שגרם לשני המאמנים לפרוק אמוציות. עברה גסה של מתיאו קובאצ'יץ', קשר צ'לסי על סאדיו מאנה, גררה תגובה זועמת של יורגן קלופ.
3 צפייה בגלריה
למפארד וקלופ
למפארד וקלופ
והיו גם רגעים פחות נעימים. למפארד וקלופ
(צילום: AFP)
פרנק למפארד מצדו כבר איבד סבלנות וענה למאמן ליברפול: "אל תהיו יהירים מדי כי זכיתם באליפות". כשנשאל לאחר מכן מדוע דיבר כך, הסביר שלדעתו לא הייתה עבירה. "אני מעריך את קלופ והם עשו דרך פנטסטית. אבל לא צריך להתנשא, זה מה שהתכוונתי להגיד. זה היה משחק מאוד אמוציונאלי".
פורסם לראשונה: 09:33, 24.07.20