ליברפול הייתה זקוקה לפחות לתיקו איאקס כדי לסגור את הסיפור ולהעפיל לשמינית גמר הצ'מפיונס. אתמול (שלישי) זה נגמר ב-0:1 קטן לאנגלים (שגם הבטיח את המקום הראשון בבית), שהגיעו למשחק הזה בסגל חסר מאוד לאור מכת הפציעות בקבוצה. הבולטת שבהן, התרחשה שעות לפני תחילת המשחק - כשנודע שהשוער הראשון אליסון בקר לא יוכל לעמוד בין הקורות.
מי שפתח במקומו של בקר היה השוער האירי בן ה-22 קוויבין קלהר, שזו הייתה ההופעה הראשונה שלו בבוגרים של ליברפול. למרות שהייתה לו מעמסה גדולה על הכתפיים והרבה להוכיח, הצליח לשמור על שער נקי ואפילו זכה לחיבוק ומחמאות מהמאמן יורגן קלופ בסיום: "הוא כדורגלן אדיר, אני מרוצה מהשקט הנפשי והיכולת שלו".
3 צפייה בגלריה
קלהר
קלהר
בכורה מהסרטים. קלהר
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
קלהר וקלופ
קלהר וקלופ
כמו אבא גאה. קלופ מפרגן
(צילום: EPA)
"הגיע לו", המשיך קלופ. "השחקנים הצעירים היו פשוט וואו. היינו זקוקים לו מאוד כי איאקס לחצו והוא עמד בזה. או שהוא יישן טוב מאוד הלילה, או שלא יצליח להירדם מההתרגשות. זה אחד הלילות הגדולים שלי בצ'מפיונס באנפליד מהרגע שהתחלתי לאמן פה".
בליברפול העיתונאים החמיאו בלי סוף, וכבר טענו שלשוער הצעיר מגיע קרדיט גם בליגה נגד וולבס ביום ראשון הקרוב. עוד שני צעירים שזכו למחמאות היו כובש השער קרטיס ג'ונס, ונקו וויליאמס שבישל לו את השער - שניהם בני פחות מ-19. "קרטיס ניצל את ההזדמנות שניתנה לו, אני שמח על כך", אמר עליו קלופ.
זו רק ההתחלה?
קטפו מחמאות. וויליאמס וג'ונס

קונטה: "אנחנו בחיים"

אינטר עדיין בתמונת ההעפלה לשמינית הגמר, אולי בניגוד לכל התחזיות לפני אתמול בערב. ניצחון 2:3 ממנשנגלדבאך, במשחק הפכפך שכמעט ונגמר בתיקו 3:3, אבל הודות ל-VAR שפסל שער ליריבה בדקות הסיום, אנטוניו קונטה ושחקניו עדיין נשארו עם סיכוי לסיים במקום השני. "אנחנו בחיים!", אמר המאמן בסיום. כדי להצליח במשימה שלו, קונטה זקוק לנצח בשבוע הבא את שחטאר דויינצק, ולקוות שבמשחק בין גלדבאך לריאל מדריד תהיה הכרעה כלשהי. תיקו - והוא בחוץ.
"הם בכושר נפלא, גם בליגה הגרמנית וגם בליגת האלופות. אבל ללא ספק הניצחון הגיע לנו, כשאתה משחק ככה מול מוליכת הבית אתה יכול לנצח כל קבוצה", המשיך המאמן. מי שכיכב עם צמד שערים אמש היה רומלו לוקאקו: "אני מאושר. השנה וחצי האחרונות הן הטובות בקריירה שלי, השחקנים שלצדי גורמים לי להיות יותר טוב. אני מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו כוח להמשך".
3 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
יש לו משימה קשה. קונטה
(צילום: AP)
מחמאות על השער הראשון של מתאו דרמיאן
הכוכבים של קונטה