שלושה ניצחונות בשבעה ימים השיגה ריאל מדריד, האחרון אתמול היה אמוציונלי במיוחד - 0:2 על אתלטיקו בדרבי. הבלאנקוס הנחילו ליריבה העירונית (לה משחק אחד פחות) הפסד ליגה ראשון מאז פברואר ובעיקר צמצמו את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד.
קאסמירו כבש ראשון, בנגיחה נהדרת, ומאוחר יותר ספג כרטיס צהוב חמישי העונה, בגללו ייעדר מהמשחק ביום שלישי מול אתלטיק בילבאו. דני קרבחאל הוביל לשער השני (63) כשבעט מרחוק כדור שפגע ביאן אובלאק וחדר פנימה. שני השחקנים שהצטיינו היו דווקא הקשרים לוקה מודריץ' וטוני קרוס. האחרון רשם 87 מסירות מדויקות מתוך 90 שהיו לו לאורך כל המשחק (96.7 אחוז) - הכי הרבה לשחקן בדרבי מאז עונת 2005/06.
3 צפייה בגלריה
ריאל מדריד
ריאל מדריד
מודריץ, ראמוס והחברים חוגגים בדרבי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
קרבאחל וראמוס על הגובה
קרבאחל וראמוס על הגובה
קרבחאל וראמוס על הגובה
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
"שמח בעיקר עבור השחקנים". זידאן
(צילום: gettyimages)
בסיום, גם המאמן זינדין זידאן החמיא לשניים. יש להגיד, לא בצורה שאנחנו רגילים לשמוע. "השתמשנו בהם כדי למצוא את הדרך קדימה", הודה זיזו. "ואז שיחקנו מהר באגפים. הם היו נהדרים, יוצאי דופן, בני ז***ת של שחקנים".
"אני שמח בעיקר עבור השחקנים, בגלל שהם מאמינים במה שאנחנו עושים", המשיך זידאן. "וכשהם מבצעים את ההוראות - אני מאושר. היום יכולים לשמוח, מחר כבר נחשוב את בילבאו. בכל זאת, אין לנו על מה לחגוג כי לא זכינו עוד בכלום. זה היה פשוט שבוע טוב".
ואי אפשר בלי הממים בסיום
"ריאל חזרה לליגה": שער ה"אס"
המאמן הצרפתי הוסיף: "שוב שיחקנו משחק שלם מול קבוצה חזקה מאוד שלא הפסידה 26 משחקים ברציפות. זו קבוצה ברמה הגבוהה של ליגת האלופות. לחצנו היטב ולא נתנו להם הזדמנויות להפוך את המשחק. בסופו של דבר הייתה להם רק הזדמנות אחת - של סאול".
"קשה לדעת מדוע לקח לנו זמן להציג את היכולת הטובה שלנו, אבל העונה הזו מתישה עם הרבה פציעות", אמר קרבחאל. "לחצנו חזק מקדימה, הנענו את הכדור וזה היה המפתח לניצחון. היה חשוב מאוד לנצח ועכשיו צריך לעשות אותו הדבר מול אתלטיק בילבאו. הבן שלי נולד לפני חמישה ימים וזה היה שבוע מושלם".
כך נראה ז'ואאו פליקס אחרי שהוחלף
מהעבר השני, באתלטיקו היו כמובן מאוכזבים. התקשורת הספרדית עסקה בעיקר בהחלטת של דייגו סימאונה להחליף את ז'ואאו פליקס כבר בדקה ה-60. פליקס נראה יורד מהמגרש כעוס, בועט בכיסאות ביציע וממש מתפרק. "למה הוא כעס? אתם צריכים לשאול אותו, אני לא נמצא בראש של השחקנים", הגיב סימאונה לתקרית.
"אני מבין למה שחקנים מתעצבנים, אבל הם צריכים לעשות יותר אם הם רוצים להמשיך ולשחק 90 דקות", הוסיף סימאונה. על החילוף עצמו, אמר: "רציתי רגליים טריות כשהכנסתי את סאול. הפסד גבוה יותר היה גורם לנו יותר נזק מכעס של שחקן".