ליל עמדה בלחץ במחזור הנעילה בליגה הצרפתית, ניצחה 1:2 את אנז'ה בחוץ - וזכתה באליפות בפעם הרביעית בתולדותיה. הקבוצה של כריסטוף גאלטייה חגגה אליפות ראשונה מאז עונת 2010/11, בדיוק עשור, אז אדן הזאר הצעיר כיכב במדיה. ליל עצרה את ההגמוניה של פ.ס.ז', שזכתה ב-7 מתוך 8 האליפויות האחרונות (שלוש אליפויות ברציפות).
ג'ורדן דייויד הקנדי העלה את ליל ליתרון בדקה העשירית. הכובש המצטיין שלה העונה, בוראק יילמאז הטורקי, הכפיל בפנדל לפני ההפסקה. אנג'לו פולגיני צימק בתוספת הזמן (92). אגב, ליל הציגה העונה את מספר הספיגות הנמוך ביותר בחמש הליגות הבכירות (22).
4 צפייה בגלריה
שחקני ליל חוגגים
שחקני ליל חוגגים
שחקני ליל חוגגים
(צילום: AP)
פריז סן ז'רמן עשתה מבחינתה את העבודה עם 0:2 על ברסט (עצמי של רומן פבאר ושער נוסף של קיליאן אמבאפה) וסיימה שנייה עם נקודה פחות. ניימאר החמיץ פנדל.
למרות שזכו בגביע הצרפתי, הפריזאים ירצו לשכוח את העונה הזו בזירה המקומית ובליגת האלופות שם הודחו בחצי הגמר על-ידי מנצ'סטר סיטי. איבוד האליפות האחרון של פ.ס.ז' היה ב-2016/17, אז אמבאפה היה בצד של מונאקו.
4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(צילום: AFP)
הפנומן הצרפתי, שאולי שיחק את משחקו האחרון בקבוצה לפני מעבר אפשרי לריאל מדריד, סיים כמלך השערים של הליגה עם 27 כיבושים, אליהם הוסיף שבעה בישולים.