אחרי התקופה הקשה בקריירה שלו, נראה שלאו מסי פותח דף חדש בברצלונה, כך לפחות על פי טיזר לראיון שערך ברשת RAC1, שחלקים ממנו התפרסמו היום (שני).
"היום אני מרגיש טוב. זה נכון שלא היה לי קל בקיץ, אבל הכל התחיל עוד לפני כן. גררתי את זה גם לתחילת העונה הנוכחית", אמר הפרעוש בנוגע לסאגה שבשיאה דרש לעזוב את המועדון.
2 צפייה בגלריה
מסי. אוהדי בארסה יכולים לחייך?
מסי. אוהדי בארסה יכולים לחייך?
מסי. אוהדי בארסה יכולים לחייך?
(צילום: AP)
הטיזר לראיון עם מסי
השאלה הגדולה היא כמובן האם מסי יאריך את חוזהו בברצלונה שמסתיים בסיום העונה, אחרי שהנשיא הקודם ג'וזפ מריה ברטומאו התפטר לאור הלחץ שהיה נגדו מצד האוהדים והניסיון להדיח אותו בהצבעת אי אמון.
"אני מוכן עכשיו להיאבק על כל תואר אפשרי. אני נרגש. אני יודע שהמועדון עובר תקופה לא פשוטה, מחוץ למגרש ועל הדשא. אבל אני כבר עם הפנים קדימה".
2 צפייה בגלריה
ז'וזפ מריה ברטומאו
ז'וזפ מריה ברטומאו
ברטומאו. הלך הביתה
(צילום: EPA)
כזכור, מסי השווה במשחק הליגה האחרון של ברצלונה מול ולנסיה (2:2) את שיא הכיבושים ההיסטורי של פלה בקבוצה אחת עם 643 שערים במדי הקטאלנים. לאחר מכן הברזילאי בירך אותו ואף רמז שאסור לו לעזוב את בארסה: "כשהלב מוצף באהבה קשה לשנות נתיב, אני מכיר את ההרגשה של ללבוש את אותה החולצה יום יום. כמוך, אני יודע שאין תחושה טובה יותר מאשר מקום שמרגיש כמו הבית. סיפורים כמו שלנו, של לחיות את אותו המועדון במשך כל כך הרבה זמן, ילכו ויהפכו לנדירים בכדורגל. אני מעריך אותך מאוד".