בניגוד לכל התחזיות בתקופה האחרונה, לאו מסי הפתיע את כולם אתמול (שישי) כשהודיע שהוא נשאר בברצלונה, כמה ימים בלבד אחרי אותו פקס מפורסם בו כתב לראשי המועדון שהוא מתכנן לנצל את סעיף השחרור שלו מהחוזה ולעזוב.
הראיון שנתן מסי לאתר 'גול' היה מקיף מאוד, ובו הסביר את החלטתו שנבעה בסופו של דבר בעיקר מחשש לסיבוכים משפטיים, שכן הוא הבין שאותו סעיף לא תקף. הפרעוש גם אמר מפורשות כי הנהלת ברצלונה הנוכחית היא "אסון", בציטוט שלא ניתן לפרש אותו אחרת מאשר ביקורת חריפה נגד הנשיא ג'וזפ מריה ברטומאו.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי, ג'וזפ מרי ברטומאו
לאו מסי, ג'וזפ מרי ברטומאו
ברטומאו ומסי. איך מערכת היחסים ביניהם תעבוד עכשיו?
(צילום: AFP)
בברצלונה כנראה חשבו מה לעשות עם הראיון של מסי, ובסוף, שעתיים וחצי אחרי ההודעה של השחקן הגדול בהיסטוריה של המועדון, החליטו להוציא ציוץ קצר ודי הזוי, שהוא ציטוט קטן וממש לא מייצג מאותו ראיון: "אתן הכל, האהבה שלי כלפי בארסה לעולם לא תשתנה". הציוץ זכה כמובן לשלל ביקורות.
בשער של מגזין 'אולה' תיארו בצורה הטובה ביותר את מצבו של מסי כעת בברצלונה עם הכותרת "אסיר של אהבה". 'אס' שמתפרסם במדריד ערך סקר בו השתתפו מעל 26 אלף גולשים, ועל פי תוצאותיו יותר מ-61 אחוזים חושבים שהארגנטינאי עשה את הבחירה הלא נכונה, במה שהעיתון פירש כ"מסי מאבד את התמיכה שלו".
הציוץ ההזוי של ברצלונה
2 צפייה בגלריה
"אסיר של אהבה". שער המגזין 'אולה'
"אסיר של אהבה". שער המגזין 'אולה'
"אסיר של אהבה". שער המגזין 'אולה'
הנשיא לשעבר של בארסה, ז'ואן לאפורטה, דווקא שמח מאוד מהישארותו של מסי וצייץ: "נהדר לאו, החלטה חכמה ומוסברת מאוד. עכשיו תמשיך להילחם על לנצח ולעשות היסטוריה. היום מסי נתן לנו, אוהדי ברצלונה, סיבה נוספת לשמוח". המועמד לנשיאות בבחירות הבאות, ויקטור פונט, שמגיע ממחנה לאפורטה, עקץ כמובן את ההנהלה הנוכחית. פונט בחר לתת ציטוט מהראיון של הפרעוש: "אין כבר תקופה ארוכה פרויקט בברצלונה, אין כלום. ההנהלה מנסה לכסות חורים", ולקח את זה כמובן לתעמולת בחירות כשהוסיף מטעמו: "רק עם פרויקט מתוכנן מראש נתגבר על המכשולים העתידיים. נבנה מחדש את בארסה, כן לעתיד".
על פי ההערכות, מסי ילבש שוב את מדי ברצלונה ב-12 בספטמבר במשחק אימון של הקטלאנים מול נאסטיק.