5 צפייה בגלריה
תוראם יורק
תוראם יורק
תוראם יורק
(צילום מסך מתוך הטלוויזיה)
מרקוס תוראם מבורוסיה מנשנגלדבאך היה אחראי אתמול (שבת) לאחד הרגעים המכוערים העונה בכדורגל האירופי. הצרפתי, בנו של ליליאן תוראם האגדי, ירק בפניו של סטפן פוש מהופנהיים בדקה ה-79. אחרי התערבות של מערכת ה-VAR - הוא הורחק באדום ישיר.
היריקה של תוראם על פוש הגיעה ארבע דקות אחרי שאנדרי קראמריץ' השווה את התוצאה במשחק ל-1:1. בסופו של דבר ראיין ססניון, שמושאל מטוטנהאם, כבש את שער הניצחון להופנהיים בדקה ה-86, במהלך בו היה מעורב גם מונס דאבור, שעלה כמחליף.
5 צפייה בגלריה
מרקוס תוראם
מרקוס תוראם
תוראם ופוש מתווכחים
(צילום: רויטרס)
"בשם המועדון, וגם בשמי כמאמן הקבוצה, אני רוצה להתנצל על התקרית בה היה מעורב מרקוס תוראם", אמר מרקו רוז. "לדברים האלה אין מקום במגרש הכדורגל". עוד אמר רוז: "מרקוס הוא בחור טוב, הוא חונך כראוי. כנראה שנשרף לו פיוז ברגע הספציפי הזה - זה ההסבר היחיד להתנהגות שלו. הוא פגע בקבוצה שלנו".
מאוחר יותר תוראם הגיב בציוץ בטוויטר: "היום עשיתי משהו שהוא לא באופי שלי ואסור שיקרה. הגבתי לשחקן יריב בצורה הלא נכונה, וזה קרה בטעות ולא בכוונה. אני מבקש את סליחתם של סטפן פוש, היריבים שלי, שחקני הקבוצה שלי, משפחתי וכל מי שצפה באירוע. אני מקבל עליי את ההשלכות שיהיו".
5 צפייה בגלריה
מרקוס תוראם
מרקוס תוראם
סופג אדום
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
מרקוס תוראם
מרקוס תוראם
והולך לחדר ההלבשה
(צילום: רויטרס)
הלחץ בגלדבאך גדול, ואולי בגלל זה תוראם הגיב כך. קבוצתו לא ניצחה בששת משחקיה האחרונים, ותקווה לנצח במשחק הבא את אלברסברג מהליגה הרביעית במסגרת הגביע הגרמני. כזכור, גלדבאך העפילה מהבית של מנור סולומון ושחטאר דונייצק בליגת האלופות ותפגוש בפברואר את מנצ'סטר סיטי בשמינית הגמר.