אתלטיקו מדריד תגיע מחר לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות (רביעי, 22:00) עם הגב לקיר ועם פיגור של 1:0 מהמשחק הראשון מול צ'לסי בוונדה מטרופוליטנו. בעונה שעברה הקולצ'ונרוס הפתיעו את כולם כשהדיחו את ליברפול, אז אלופת אירופה, באותו שלב בדיוק.
"האם נשחזר את הקאמבק מאנפילד? אנחנו מתמודדים מול קבוצה בכושר טוב מאוד, שלא הפסידה מאז שהמאמן שלה (תומאס טוכל) הגיע. לצ'לסי יש מעט מאוד חולשות", אמר המאמן דייגו סימאונה.
3 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה מול צ'לסי במשחק הראשון
(צילום: AP)
על ז'ואו פליקס שיקבל את הצ'אנס ב-11, הוסיף המאמן הארגנטינאי: "הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו שהתחיל נהדר את העונה. אנחנו צריכים שחקנים כמוהו, הוא רק בן 21 וימשיך לצמוח".
פליקס עצמו הוסיף : "יש תקופות טובות יותר וטובות פחות. היחסים שלי עם צ’ולו טובים והוא תמיד מנסה לעזור לי, בלי רצון הכישרון לא יכול לבוא לידי ביטוי, אנחנו קבוצה חזקה".
3 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו עם המספרת
אוליבייה ז'ירו עם המספרת
אוליבייה ז'ירו עם המספרת מול אתלטיקו
(צילום: EPA)
ויש עוד משחק, אבל הוא יותר לפרוטוקול ויפגיש את אלופת אירופה באיירן מינכן ולאציו. הבווארים הביסו 1:4 את האיטלקים באולימפיקו והכרטיס שלהם לרבע הגמר מובטח.
"היו לנו הופעות טובות בליגת האלופות וגם בבונדסליגה", אמר מאמן באיירן האנזי פליק. "המטרה הנוכחית שלנו היא להמשיך לספק כאלה. אנחנו באמצע תקופה טובה, ובמיוחד בהתחשב בכך שאנחנו משחקים בבית אנחנו מאוד רוצים לנצח ולהמשיך לבנות את הביטחון העצמי שלנו".
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי וחבריו חוגגים באולימפיקו
(צילום: gettyimages)
על הפציעות בקבוצה: "מנואל נוייר מצונן ולקינגסלי קומאן יש בעיות קלות בשריר. נחכה ונראה, אבל מקווה ששניהם יוכלו לשחק. נראה איך הם ירגישו בבוקר”. אלכסנדר נובל, השוער המחליף, עשוי לפתוח בין הקורות במקום נוייר. אגב, נובל עמד בשער מול אתלטיקו מדריד (1:1) בשלב הבתים.
בצד השני, מאמן לאציו סימונה אינזאגי מגיע למפגש ללא לחץ: "אנחנו צריכים להראות נחישות נגד קבוצה חזקה מאוד שזכתה בתארים בזכות ולא בחסד. לאציו חייבת ליהנות ממשחקים כאלו בצורה הטובה ביותר ואני מקווה שתוכל להגיע לשם פעם נוספת. בהתחשב בתוצאה של המשחק הראשון יהיה קשה מאוד לעלות שלב, אבל נעשה את המיטב".