האם עסקת ענק בין שתיים מהאימפריות של הכדורגל האירופי עומדת להיסגר? ב"אס" הספרדי מדווחים כי עוסמאן דמבלה, שחקן הכנף של ברצלונה, צפוי להימכר בקרוב למנצ'סטר יונייטד תמורת בין 50 ל-60 מיליון אירו.
על פי הדיווח, ברצלונה מעוניינת בעסקה כדי לפנות מקום בתקציב הרכש להנחתת ממפיס דפאי, כאשר ליון מתחילה לגלות סימנים של חוסר סבלנות במגעים בין המועדונים בעניינו. מכירה שלך דמבלה תקל על הקטאלנים להכניס את היד לכיס מבלי להסתבך עם תקנות הפייר-פליי של אופ"א. מכירת דמבלה תקל גם על תקציב המשכורות של בארסה. בדיווח נטען כי יונייטד כבר הגישה עליו הצעה בקיץ שעבר.
2 צפייה בגלריה
ברצלונה מול סביליה
ברצלונה מול סביליה
דמבלה בפעולה
(צילום: AFP)
דמבלה נחת בברצלונה בקיץ 2017 מדורטמונד תמורת 130 מיליון אירו ובונוסים נוספים, לאחר מכירת ניימאר לפריז סן ז'רמן. הצרפתי בן ה-23 סבל מפציעות רבות מאז ושמו אף ניקשר בהתנהלות בלתי מקצוענית, איחורים רבים לאימונים ומה שנרמז כהתמכרות למשחקי וידאו. בשלוש עונות במועדון הוא רשם בסך הכל 75 הופעות בכל המסגרות.
מאז הגעת רונאלד קומאן, התגברו הדיבורים על האפשרות שיצרף את בן ארצו דפאי, שפרח תחתיו במדי נבחרת הולנד. החלוץ נכשל במנצ'סטר יונייטד אבל מאז שעבר לליון פרח ואף הדהים כשהגיע איתה בעונה שעברה לחצי גמר ליגת האלופות, כשבדרך העיפה את יובנטוס ואטאלנטה.
2 צפייה בגלריה
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי
(צילום: AFP)
ברצלונה פתחה עונה בליגה הספרדית רק שלשום, ועשתה זאת עם 0:4 מרשים על ויאריאל, כאשר כל השערים הובקעו במחצית הראשונה ואנסו פאטי כובש את שני הראשונים. דמבלה, אגב, עלה כמחליף במקומו רק בדקה ה-70.