בשבוע שעבר מנצ'סטר יונייטד וליברפול נפגשו למשחק ענק בליגה, שהבטיח המון וקיים שום דבר, עם 0:0 חלש ומאכזב. הערב (ראשון) השתיים נאבקו שוב ראש בראש, רק שהפעם הן נזכרו לשחק כדורגל וסיפקו 2:3 מרהיב ששלח את השדים האדומים לשמינית גמר הגביע.
את שער הניצחון כבש ברונו פרננדש, שבכלל פתח על הספסל ועלה כמחליף, בבעיטה חופשית מרהיבה לפינה. בסיום מאמנו אולה גונאר סולשיאר סיפר את מה שהוביל לבעיטה החופשית הזו.
3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
איזה שחקן. ברונו פרננדש
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר ופול פוגבה
אולה גונאר סולשיאר ופול פוגבה
יכול להיות מרוצה. אולה גונאר סולשיאר לצד פול פוגבה
(צילום: AFP)
"שער נהדר, בעיטה חופשית יפה. כשמשאירים אותו (ברונו פרננדש) על הספסל כמו שאני עשיתי היום, ככה הוא עולה", אמר סולשיאר בסיום. "אני חושב שהוא נשאר 45 דקות אחרי האימון רק כדי לבעוט בעיטות חופשיות. אז הייתי משוכנע שהוא הולך לכבוש. היה לו זמן להתאמן על זה".
המאמן הנורבגי המשיך: "שיחקנו באמת כדורגל טוב ברוב שלבי המשחק, הבקענו שערים יפים, אנחנו יודעים שצריך להגן טוב מול ליברפול. אני חושב שהגבנו טוב. לקראת הסוף היו כמה רגעים שהם תקפו, אבל אני חושב שהצלחנו לשמור עליהם בצורה טובה.
על מרקוס רשפורד, שכבש ובישל: "הברך שלו הציקה לו. הוא יעבור בדיקת MRI מחר ונראה איפה אנחנו עומדים".
כובש שער הניצחון, שבשבוע הבא יחגוג שנה להגעתו ליונייטד: "שיחקנו טוב, יצרנו המון מצבים, לחצנו אותם יותר מאשר המשחק מולם בשבוע שעבר בליגה. כן, אני נלהב מאוד ממה שנבנה פה במועדון. זה חלום שמתגשם עבורי לשחק במועדון הזה בפרמייר-ליג".
3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש כובש בבעיטה חופשית
ברונו פרננדש כובש בבעיטה חופשית
אליסון חסר אונים. בעיטה מושלמת של פרננדש
(צילום: getty images)
פרננדש הוסיף: "אני שמח שניצחנו. זה חשוב עבורנו לעלות לסיבוב הבא ואני חושב שזה לא משנה מי כובש. אם אני כובש, אני שמח כמובן. אני חושב ששיחקנו טוב. אני עובד הרבה על שערים כאלו, בבעיטות חופשיות. ניסיתי, הפעם זה הלך טוב. לפני הבעיטה, אדי (קבאני) אמר לי לנסות לבעוט חזק לפינה של השוער, ניסיתי וזה נכנס פנימה".
המאמן המפסיד יורגן קלופ נשמע מעט מתוסכל, אבל בכל זאת החמיא לשחקניו על המחויבות: "היו הרבה דברים טובים וכמה טעויות במהלכים של השערים. אם אנחנו רוצים לנצח באולד טראפורד, אנחנו צריכים להיות בשיאנו וזה לא היה המצב. בשער הראשון לא הייתה לנו הגנה, ביקשנו שהם יכבשו אותו. דברים כאלו לא צריכים לקרות, אבל הם קורים. היו לנו יותר מדי שחקנים בעמדה קדמית".
עוד אמר הגרמני: "אפשר לקחת כמה דברים מהמשחק הזה, אנחנו מנסים ללמוד מכל משחק. זה טוב עבור מו סלאח, טוב עבור הביטחון העצמי שלו. זה היה משחק לא פשוט. רצינו מאוד לנצח, אבל הערב זה לא הספיק".
"אם אתה מנצח במשחק, יש דברים שליליים שצריך לתקן, וגם אם אתה מפסיד, אבל ראיתי שהשחקנים באמת באמת רצו את זה. היו לנו בעיות בהתקפות המתפרצות, אבל היו גם דברים טובים".