ליאור רפאלוב ממשיך להעסיק ובעיקר להסעיר את הכדורגל הבלגי. הפעם, למען האמת, לא כל כך בגללו. אתמול (חמישי) - ואחרי שחתם על חוזה לשנתיים באנדרלכט - הודיעה אנטוורפן כי הקשר הישראלי לא ישחק במדיה יותר עד סיום העונה, דבר שכמובן גרם לרעש תקשורתי גדול מאוד בבלגיה.
על מה ולמה? אנטוורפן ואנדרלכט נמצאות צמודות בטבלה לפני היישורת האחרונה של העונה בליגה הבלגית. ברוז' כמובן מוליכה בבטחה, אבל אנטוורפן (שנייה, 30 נקודות אחרי הקיזוז בפלייאוף) ואנדרלכט (שלישית, 29 נקודות) עדיין נאבקות על המקום השני. מה עוד שהערב (21:45) אנטוורפן תארח את גנק הרביעית (28 נקודות) בפתיחת הפלייאוף העליון.
2 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
"אנדרלכט הרוויחה פעמיים". רפאלוב
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
בעין הסערה בבלגיה. רפאלוב
(צילום: AFP)
הפרשנים בבלגיה תפסו צד - וזה היה של הקשר הישראלי, מי שזכה בקיץ האחרון בנעל הזהב (כדורגלן השנה בליגה המקומית). "אני ממש לא מבין את הבחירה הזו של אנטוורפן", טען שחקן העבר וכיום הפרשן ומאמן נבחרת הנוער הבלגית, ווסלי סונק. "רפאלוב נקט לעצמו עמדה ברורה, אבל לא מובן מדוע הוא לא רשאי לשחק בקבוצה שלו? זה בכלל לא מובן. ליאור רפאלוב ספורטאי, אחד שרוצה לנצח ותמיד עשה את ההבדל במשחקים של קבוצתו".
"כשחקן עבר, אני לא מצליח להבין את זה", הוסיף סונק. "אם הייתי במקומו, הייתי נותן הכל עד היום בו אעזוב את הקבוצה. מה רוצים שהוא יעשה עכשיו? שייצא לחופשה? באמת, שהמהלך לא ברור".
גם בכלי התקשורת בבלגיה לא אהבו את המהלך של אנטוורפן: "בסוף אנדרלכט הרוויחה פעמיים. היא מתחרה ישירה עם אנטוורפן על המקום השני בליגה. זה מצחיק, אבל אנטוורפן יורה לעצמה ברגל".