אנסו פאטי נחשב לכישרון הכי גדול של ברצלונה מאז לאו מסי. הקשר הספרדי בן ה-17 הראה העונה את הפוטנציאל האדיר שלו ונראה שאם ימשיך בהתקדמות שלו, הוא בהחלט יכול להיות האיש שיוביל את בארסה ב-15 השנה הקרובות.
כמובן שהיכולת המדהימה של פאטי לא נעלמה מהעיניים של המועדונים הגדולים ביותר, ואחד מהם מוכן אפילו להפעיל את סעיף השחרור של השחקן.
3 צפייה בגלריה
פאטי מנסה לברוח לאאידו
פאטי מנסה לברוח לאאידו
כישרון על. אנסו פאטי
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו
דורטמונד לא מוכנה למכור. ג'יידון סאנצ'ו
(צילום: AP)
על פי "מונדו דפורטיבו", מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם עבור פאטי לא פחות מ-170 מיליון אירו, סעיף השחרור שלו כאמור, כדי "לגנוב" אותו מברצלונה. לגנוב זו מילה קצת גדולה כשמעורבים בעסקה 170 מיליון אירו – שאגב יהפכו אותו במקרה כזה לשחקן השלישי הכי יקר בהיסטוריה.
ועדיין, אם אכן יממש את הפוטנציאל שלו, הוא בהחלט שווה את המחיר הזה, בטח כשהוא כל כך צעיר. הסיבה שהספרדי כל כך מבוקש באולד טראפורד היא הסירוב המתמשך של דורטמונד למכור את ג'יידון סאנצ'ו, לכן ראשי יונייטד פנו לכיוון קצת שונה.
3 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
סולשיאר מחפש שחקן כנף חדש
(צילום: AP)
עוד נכתב בדיווח שהקטלאנים פועלים במרץ כדי להחתים את פאטי (כרגע חוזהו מסתיים ביוני 2022) על חוזה חדש ומשודרג, בעיקר כדי להגדיל בהרבה את סעיף השחרור שלו והכיוון הוא 400 מיליון אירו – סכום שללא ספק ירחיק מחזרות פוטנציאליות.
יש לציין שבראיון שנערך עם ז'וזפ מריה ברתומאו לאחרונה הוא טען בתוקף שהקשר המצוין ממש לא למכירה: "הרבה קבוצות מתעניינות בו, אבל אנחנו לא רוצים למכור. גם הוא יודע את זה".