אחרי ההפסד לסאות'המפטון, מנצ'סטר סיטי התאוששה הערב (רביעי) מההשפלה ורשמה 0:5 ביתי קליל על ניוקאסל, במסגרת המחזור ה-34 בפרמייר-ליג.
שני השערים הראשונים היו דומים להפליא. בדקה ה-10 דויד סילבה העביר כדור רוחב מדויק בתוך הרחבה לגבריאל ז'סוס, שבעט מקרוב פנימה. כעבור 11 דקות היה זה קווין דה בריינה שסיפק בישול דומה לריאד מחרז. עבור דה בריינה מדובר באסיסט מספר 18 העונה - רק שניים פחות משיא הפרמייר-ליג ששייך לתיירי הנרי מעונת 2004/05.
3 צפייה בגלריה
ריאד מחרז
ריאד מחרז
מחרז והחברים חוגגים
(צילום: AFP)
בדקה ה-58 מאט ריצ'י בעט, לא ברור למה, לשערו שלו וקבע 0:3 לסיטי. 25 דקות לסיום שיגר דויד סילבה כדור חופשי מ-25 מטר לרשת. ראחים סטרלינג קינח עם שער משלו (91). לסיטי 69 נקודות והיא קרוב לוודאי תסיים את העונה במקום השני. אגב, סיטי היא הראשונה בהיסטוריית הפרמייר-ליג עם חמישה כובשים מהסגל בדו-ספרתי.
לא רק סיטי חייכה הערב, אלא גם ליברפול שחזרה מברייטון עם ניצחון 1:3. האלופה עלתה ליתרון כפול תוך 10 דקות. נאבי קייטה מצא את מוחמד סלאח בדקה השישית והמצרי כבש בקלות. כעבור ארבע דקות סלאח בישל לג'ורדן הנדרסון את השני. לאנדרו טרוסארד צימק (45) וסלאח השלים בדקה ה-77 משחק ענק מבחינתו עם צמד, הפעם בנגיחה.
3 צפייה בגלריה
סלאי והחברים חוגגים
סלאי והחברים חוגגים
משחק ענק. סלאח
(צילום: רויטרס)
וולבס ממשיכה לאבד גובה במאבק שלה על מקום בליגת האלופות, אחרי שנוצחה 1:0 אצל שפילד יונייטד ונותרה במקום השישי עם 52 נקודות, שלוש פחות ממנצ'סטר יונייטד לה יש משחק פחות. ג'ון אגאן כבש את השער היקר בדקה ה-94. ג'יי רודריגס (38) העניק לברנלי 0:1 בלונדון על ווסטהאם, הפסד שהמשיך לסבך אותה בתחתית.
3 צפייה בגלריה
ג'ונג'ו שלבי
ג'ונג'ו שלבי
כדורגל או קונג-פו? ג'ונג'ו שלבי מניוקאסל מפחיד את שחקני סיטי
(צילום: רויטרס)
פורסם לראשונה: 21:56, 08.07.20