יובנטוס אמנם בנתה על לקבל את לואיס סוארס מברצלונה, אבל מי שכבר הגיע שלשום (שני), ערך בדיקות רפואיות ואתמול חתם בקבוצה באופן רשמי - הוא אלברו מוראטה. החלוץ מגיע לקדנציה שנייה אצל אלופת איטליה, שתשאיל אותו לעונה אחת מאתלטיקו מדריד תמורת עשרה מיליון אירו, עם אופציית רכישה על סך 45 מיליון אירו.
מי שימלא את מקומו של מוראטה באתלטיקו הוא סוארס, שרק אתמול נודע כי רימה במבחני קבלת האזרחות האיטלקית, דבר שהפחית את סיכויו לנחות ביובנטוס. האורוגוואי כבר סיכם את תנאיו במדריד ויעזוב את ברצלונה אחרי שש עונות. סוארס הגיע היום למתקן האימונים של ברצלונה, נפרד מחבריו ויצא מהמתחם בדמעות. מחר הוא צפוי לערוך מסיבת עיתונאים בה ייפרד רשמית מבארסה.
2 צפייה בגלריה
מוראטה מגיע לבדיקות הרפואיות
מוראטה מגיע לבדיקות הרפואיות
יעד חדש ישן. מוראטה מגיע לבדיקות הרפואיות
(צילום: EPA)
התקופה הקודמת של מוראטה אצל האלופה בין 2016-2014 הייתה מוצלחת למדי, עם 27 שערים ו-18 בישולים. מי ששיתף איתו בזמנו פעולה על הדשא, היה המאמן הטרי של הקבוצה אנדראה פירלו. לחלוץ יש גם עבר עם כריסטיאנו רונאלדו, מהעונה בה שיחקו השניים יחד בריאל מדריד.
יקווה לעונה מוצלחת יותר מבאתלטיקו. הציוץ בחשבון הרשמי של יובנטוס
בינתיים בברצלונה, מחכים למגן הימני של איאקס - סרג'יניו דסט. על פי דיווחים בתקשורת הספרדית האמריקני בן ה-19 כבר סיכם את תנאיו, וצפוי לעבור לקבוצה של רונאלד קומאן תמורת 25 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
סרג'ינו דסט
סרג'ינו דסט
סרג'ינו דסט
(צילום: AP)
דסט ימלא את המשבצת של נלסון סמדו, שנמכר לוולבס עבור 30 מיליון אירו ועוד 10 בהתאם לסעיפים בחוזה. הפורטוגלי חתם לשלוש עונות ויגיע לפרמייר ליג אחרי שהעביר שלוש שנים במדי בארסה. "תודה שהגשמת לי חלום, ברצלונה", כתב המגן בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, ובו נפרד מסגנית האלופה. "אני מודה על ההזדמנות לשחק בקאמפ נואו, ללמוד וליהנות מהאנשים המקצועיים בעולם. אלה היו שלוש שנים נפלאות שלעולם לא אשכח".
סמדו מסכם תקופה