חוסר המזל של ניימאר לא נגמר: הכוכב הברזילאי של פריז סן ז'רמן שכבר הפסיד את שלבי ההכרעה של ליגת האלופות פעמיים בעבר בגלל פציעות, ייעדר גם ממשחק שמינית הגמר מול האקסית ברצלונה בקאמפ נואו ביום שלישי הקרוב (16 בפברואר) לאחר שנפצע אתמול במשחק גביע מול קון.
החשש שמדובר בפציעה חמורה היה באוויר מהרגע הראשון, והיום התברר כי מדובר בקרע מדרגה שנייה בשריר ברגל שמאל. הצפי הוא להיעדרות של כחודש, מה שמעמיד בספק כבד גם את השתתפותו בגומלין בפריז שיתקיים ב-10 במרץ.
2 צפייה בגלריה
ניימאר נאנק מכאבים
ניימאר נאנק מכאבים
ניימאר נאנק מכאבים
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ניימאר עם אמבאפה ופוצ'טינו
ניימאר עם אמבאפה ופוצ'טינו
ניימאר עם אמבאפה ופוצ'טינו
(צילום: רויטרס)
מאוריסיו פוצ'טינו אמר לעיתונאים לאחר המשחק ש"ניימאר התלונן על כאבים בשריר" ושחומרת הפציעה תתברר בהמשך, אך הוסיף שהוא אינו מצטער ששיתף את החלוץ בן ה-29 במשחק במקום לתת לו מנוחה לקראת ברצלונה. כעת, הוא יחסר את הכוכב הכי גדול שלו שמצטרף לאנחל די מריה שגם הוא לא כשיר למשחק הקרוב.
רשימת הפציעות של ניימאר ארוכה והולכת אחורה לימיו במדי ברצלונה. רק בחודש שעבר הוא חזר מהיעדרות שנמשכה כמעט חודש בגלל פציעה בקרסול. בעונת 2013/14 במדי בארסה הוא נעדר לתקופה דומה פעמיים, ב-2014/15 זה קרא לו בקיץ והוא החמיץ את פתיחת העונה. הפציעה הקשה ביותר שממנה סבל הייתה בעונת 2017/18 במדי פריז, עונת טרום המונדיאל האחרון - שבר בכף הרגל שהשבית אותו לשלושה חודשים וממנו הוא חזר רק סמוך לגביע העולם ברוסיה.