תתארו לכם מצב שמאמן הקבוצה שלכם נבחר למאמן החודש, מוביל את הקבוצה מרחק נגיעה מהמקומות מהם עולים ליגה, אבל שבוע לאחר מכן מפוטר במפתיע. לאוהדי ווטפורד זה בדיוק מה שקרה עם אקס מכבי תל אביב ולדימיר איביץ'.
הנהלת הצרעות הודיעה אתמול (שבת), כמה שעות אחרי ההפסד 2:0 להאדרספילד, כי הסרבי וכל הצוות שהגיע איתו למועדון פוטרו.
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
איביץ'. מה תהיה התחנה הבאה שלו?
(צילום: gettimages)
באנגליה מנסים הבוקר לנתח את הסיבות לפיטוריו של איביץ'. ב-The Athletic נכתב שהבעלים ג'ינו פוצו, יושב הראש סקוט דוקסבורי והמנהל הטכני כריסטיאנו גיארטה, נכחו באצטדיון ג'ון סמית' אתמול ולא יכלו לראות יותר את סגנון המשחק המשעמם של ווטפורד.
ההפסד היה הסיבה האחרונה לפיטורים, אלא יותר הדרך שבה הקבוצה משחקת ולא מממשת את הפוטנציאל של שחקניה ההתקפיים. אפשר להבין את קברניטי ווטפורד בצורה מסוימת כי אחרי 20 משחקים קבוצתם כבשה רק 23 שערים, הכי מעט (יחד עם סוונזי) מבין שבע הקבוצות הראשונות בצ'מפיונשיפ.
2 צפייה בגלריה
טרוי דיני
טרוי דיני
דיני. איביץ' הסתבך איתו
(צילום: רויטרס)
כמו כן, העובדה שאיביץ' בחר במפתיע שלא לשתף את הקפטן וכוכב ווטפורד, טרוי דיני, היוו תמרור אזהרה, ובעיקר ההתייחסות של הסרבי להחלטתו בסיום המשחק: "טרוי לא שותף מסיבות משמעתיות". הנהלת ווטפורד ידעה בדיוק באיזה צד היא רוצה להיות, זה של החלוץ שמשחק בקבוצה כבר עשור ונחשב לסמל הגדול שלה.
ההרגשה הכללית היא שמאמן אחר עם אוריינטציה התקפית יוכל להוציא יותר מהסגל הקיים של ווטפורד. מי זה יהיה? עדיין לא ברור ויכול מאוד להיות שהגבלות הקורונה באנגליה יגרמו לזה שהמאמן הבא שיעמוד על הקווים יהיה מישהו מקומי ולא איש מקצוע זר.
דרך אגב, איביץ' הוא המאמן העשירי בחמש השנים האחרונות שמפוטר מווטפורד, כך שהיד הקלה על ההדק הפכה כבר לסימן ההיכר של הנהלת הצרעות.