צפו בניצחון הגדול של מילאן על יובנטוס

מילאן הודיעה היום (רביעי) כי המאמן סטפנו פיולי ימשיך במועדון, למרות שכבר סיכמה עם המאמן הגרמני ראלף ראנגניק. היא החליטה בסופו של דבר להשאיר את המאמן הנוכחי בעקבות היכולת המשופרת שהראתה הקבוצה.
מאז פגרת הקורונה, מילאן ניצחה בשבעה משחקים וסיימה שניים בתיקו. על כן הוחלט להאריך את החוזה של פיולי בשנתיים, עד 2022. בהודעת המועדון נכתב: "פיולי ניהל את החזרה מפגרת הקורונה באופן מבריק". פיולי עצמו אמר: "אני שמח וגאה להישאר במילאן. נמשיך בדרך שהתחלנו, אני בטוח שעוד נשתפר בעתיד ונהיה יותר ויותר טובים".
2 צפייה בגלריה
סטפנו פיולי על הקווים
סטפנו פיולי על הקווים
סטפנו פיולי על הקווים
(צילום: gettyimages)
כאמור, מילאן כבר סגרה עם ראלף ראנגניק, שכרגע עובד בקבוצת רד-בול בתפקיד ניהול מקצועי. הגרמני בן ה-62 היה אמור להיות המאמן והמנהל המקצועי של הרוסונרי והוציא גם הוא הודעה רשמית בה כתב: "זה לא הזמן הנכון לעבוד ביחד, מילאן ואני החלטנו בצורה משותפת שלא אגיע למועדון".
פיולי הגיע למילאן באוקטובר האחרון והחליף בתפקיד את מרקו ג'יאמפאולו שפוטר אחרי שבעה מחזורים, אחרי פתיחת עונה גרועה הוא הצליח להביא את מילאן למקום החמישי והבטיח השתתפות בליגה האירופית בעונה הבאה. לפני מילאן, פיולי אימן בין את היתר את לאציו, אינטר ופיורנטינה אבל לא זכה להצלחות גדולות בקריירה ואין לו תואר כמאמן.
2 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
לא יגיע בסוף. ראלף ראנגניק
(צילום: AP)
מנכ"ל מילאן איבן גאזידיס הוסיף: "החלטנו להמשיך עם פיולי לא רק עקב רצף הניצחונות, אלא גם בזכות זה שהוא הצליח להפוך אסופת שחקנים לקבוצה מלוכדת. זה בדיוק מה שאנחנו מצפים ממאמן, הוא מתאים מאוד לערכים שלנו".