מנצ'סטר סיטי פתחה את העונה בצורה מגומגמת משהו ואולי הערב (שבת) הגיע הניצחון שישנה את המומנטום. הקבוצה של פפ גווארדיולה הביסה 0:5 את ברנלי בבית, כאשר ריאד מחרז כובש שלושער נהדר.
הקשר האלג'יראי כבש את הראשון בדקה השישית מבישול של קווין דה בריינה. בדקה ה-22 כדור חוץ של קייל ווקר הגיע אליו, והוא עבר שני שחקנים בדרך לרשת. בדקה ה-69 הוא נהנה מבישול של פיל פודן. שלושער שני בקריירה למחרז בפרמייר-ליג. פראן טורס (67) ובנז'מין מנדי (41) הוסיפו. קווין דה בריינה סיים עם שני בישולים. בשבוע הבא תשחק סיטי נגד פולהאם.
3 צפייה בגלריה
מחרז חוגג שלושער
מחרז חוגג שלושער
מחרז חוגג שלושער
(צילום: רויטרס)
עוד סיבה עבור סיטי לחייך היא התוצאה של ליברפול. אלופת אנגליה סיימה ב-1:1 מאכזב מול ברייטון לאחר שספגה שער דרמטי בדקה ה-92. הגרמני פסקל גרוס השווה מפנדל לאחר שדני וולבק הוכשל. האדומים עלו באופן זמני לפסגה, אך אם טוטנהאם תנצח מחר את צ'לסי (ראשון, 18:00) היא תשוב למקום הראשון.
דיוגו ז'וטה העלה את האלופה ליתרון בזכות שער נהדר. מוחמד סלאח הסיט את הכדור לעבר הפורטוגלי שחתך את הגנת ברייטון ובעט שטוח לפינה. זה השער השמיני שלו בשמונת המשחקים האחרונים וה-14 בכל המסגרות. סלאח וסאדיו מאנה כבשו שערים שנפסלו.
3 צפייה בגלריה
דיוגו ז'וטה
דיוגו ז'וטה
פספוס אדיר. דיוגו ז'וטה
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
ליברפול חוגגת
ליברפול חוגגת
ליברפול חוגגת
(צילום: גטי אימג'ס)
החלוץ הצרפתי ניל מופיי החמיץ פנדל למארחת בדקה ה-20 (מחוץ למסגרת) והוחלף שש דקות לאחר מכן בעקבות פציעה. קבלו נתון איזוטרי: הפעם האחרונה בפרמייר-ליג ששחקן החמיץ פנדל והוחלף לפני ההפסקה הייתה ב-1998. לשחקן קראו דניס ברגקאמפ.
אברטון חיפשה ניצחון שני רצוף שהיה מחזיר אותה לצמרת הגבוהה, אבל במקום ספגה הפסד ביתי, 1:0 מול לידס - שהיה ההפסד הרביעי שלה בחמשת המחזורים האחרונים. ראפינייה כבש את השער היחיד במשחק. קונור גלאגר (13) נתן לווסט - ברומיץ' 0:1 ביתי על שפילד יונייטד.
פורסם לראשונה: 16:33, 28.11.20