האם פרנק למפארד בדרך הביתה? באנגליה מדווחים כי התערער מאוד מעמדו של מנג'ר צ'לסי לאחר ה-3:1 אמש (ראשון) למנצ'סטר סיטי, שהיה הפסד הליגה הרביעי בשישה משחקים לבלוז. על פי הדיווחים הנהלת המועדון כבר החלה בחיפושים אחרי מאמן חדש ומי שעשוי לנחות בקרוב בסטמפורד ברידג' הוא תומאס טוכל שפוטר לאחרונה מפ.ס.ז'.
בצ'לסי קיימת דאגה מהיכולת של שחקני הרכש הנוצצים טימו ורנר, שהבקיע פעם אחת בתשעת משחקיו האחרונים וקאי האברץ שכבש שני שערים בלבד מאז הגיע ונדחק לאחרונה מההרכב. במועדון מאמינים שהמאמן הגרמני יוכל להוציא את המקסימום משני הגרמנים.
2 צפייה בגלריה
פרנק למפארד
פרנק למפארד
פרנק למפארד. יפוטר בקרוב?
(צילום: AFP)
"בצ'לסי לא נותנים יותר מדי זמן למאמנים", אמר רוי קין לאחר המשחק. "זה פשוט לא ב-DNA שלהם. אני לא חושב שהוא יחזיק מעמד עוד זמן רב. יש שם לחץ אדיר העונה, למרות שחייבים לתת לשחקנים שהגיעו מחוץ לאנגליה להתאקלם במדינה".
כוכב העבר והפרשן בהווה הוסיף: "בעונה שעברה הוא קיבל יד חופשית, אבל העונה הם בזבו הרבה כסף וזה מעלה את הדרישות והלחץ, ללא קשר לזהות המנג'ר. הוא גם עדיין מנג'ר חדש יחסיץ ונאלץ להתמודד מול מנג'רים עם רזומה מרשים כמו אנצ'לוטי, מוריניו, קלופ וגווארדיולה".
2 צפייה בגלריה
טימו ורנר
טימו ורנר
טימו ורנר. לא מספק את הסחורה
(צילום: גטי אימג'ס)
למפארד עצמו ניסה לשמור על אופטימיות למרות ההפסד: "אנחנו צריכים להמשיך להילחם ואני הראשון שמתכוון לעשות זאת. ברור שהציפיות מאיתנו שונות העונה, כי אנשים מדברים על הרכש שעשינו. בפועל צירפנו לא מעט שחקנים צעירים שעדיין לא התרגלו לשחק יחד".
צ'לסי מדורגת רק במקום השמיני ורחוקה כבר שבע נקודות מליברפול שבפסגה לה גם משחק חסר. ב-17 משחקים עד כה הפסידה צ'לסי בחמישה ומספר זהה של מספר הסתיים ללא הכרעה.