עוד מחזור, עוד שער לשון וייסמן. החלוץ הישראלי הבקיע היום (ראשון) את ה-25 שלו העונה בליגה, ב-2:1 שספגה וולפסברגר בחוץ מול ראפיד וינה. המשחק נערך במסגרת המחזור ה-26 בליגה האוסטרית.
וולפסברגר נראתה רע, לא הגיעה ליותר מדי מצבים וגם נקלעה לפיגור אחרי שער של קויה קיטגוואה (36). בתחילת המחצית השנייה מיכאל לינדל הגביה כדור חופשי אלכסוני מ-25 מטר שמצא את הראש של וייסמן. החלוץ הישראלי שהסתנן מאחורי הבלמים הגיע בתזמון מושלם כדי לחגוג שער נוסף. לצערו, מקסימיליאן אולמן סידר למארחת ניצחון עם שער בדקה ה-88. מדובר בהפסד שני ברציפות ומשחק שלישי ללא ניצחון לוולפסברגר, שתארח את זלצבורג במחזור הבא.
1 צפייה בגלריה
שון וייסמן חוגג
שון וייסמן חוגג
שון וייסמן. שוב כבש והפסיד
(צילום: EPA)
עוד ליגיונר לוהט הוא ביברס נאתכו. אחרי השער בדרבי מול הכוכב האדום בלגרד בחצי גמר הגביע הסרבי, נאתכו המשיך בכושר הנהדר שלו גם בליגה. פרטיזן בלגרד הביסה 1:4 את צ'וקאריצקי, במסגרת המחזור ה-29, וצימקה את הפער מהכוכב האדום שמוליכה בבטחה. הקשר הישראלי כבש את השני של קבוצתו בדקה ה-39.
באוקראינה, מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-61 ב-0:1 של שחטאר דונייצק מול קולוס קובאליבקה. ג'וניר כבש (48) למוליכת הליגה, שפתחה פער של 16 נקודות על פני דינמו קייב.
פורסם לראשונה: 19:48, 14.06.20