גם ליון לא הצליחה לעצור את באיירן מינכן, שעלתה אמש (רביעי) לגמר ליגת האלופות אחרי 0:3. אלופת גרמניה תפגוש את פ.ס.ז' שתנסה לעשות היסטוריה ולזכות בפעם הראשונה אי פעם בגביע. בבאיירן חזרו בטירוף מפגרת הקורונה והם מחזיקים במאזן ניצחונות מושלם של 14 ניצחונות בכל המסגרות. אחד נוסף יעניק להם כאמור את הגביע ויהפוך את העונה הזו למושלמת, תרתי משמע.
"ידענו שזה הולך להיות קשה, הם הגיעו בכושר מצוין אחרי ששיחקו טוב מול מנצ'סטר סיטי ויובנטוס", אמר המאמן האנזי פליק בסיום. "ליון היא קבוצה חזקה טקטית והיא גרמה לנו בעיות בפתיחת המשחק. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להגן יותר טוב, אמרנו עוד לפני המשחק שאסור לאבד כדורים בקלות, אבל זה עדיין קרה".
3 צפייה בגלריה
גנברי חוגג
גנברי חוגג
רק עוד אחד. שחקני באיירן חוגגים
(צילום: AFP)
פליק גם התייחס ליריבה בגמר: "פריז סן ז'רמן היא קבוצה מצוינת, הם נלחמו כדי להגיע לחצי הגמר ואז גם עלו לגמר. אנחנו ננתח כמה דברים, אנחנו יודעים שיש לה שחקנים מהירים. ננסה לארגן את ההגנה שלנו, אבל אנחנו יודעים שהיתרון הכי גדול שלנו הוא הלחץ שאנחנו מפעילים על היריבה".

דייויס מסי והחולצה

מי שממש לא היסס לסמן את המטרה היה בנז'מין פבאר, שחזר לשחק אחרי פציעה והצהיר: "פ.ס.ז' קבוצה שלמה, אבל גם אנחנו. אין לנו מה לפחד מהם, כי אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה נהדרת והוכחנו את זה על המגרש. אנחנו רוגעים ונתכונן ליום ראשון כדי לנצח. אף אחד לא מפחיד אותנו, אנחנו באיירן מינכן".
"עבורי, זה חלום שמתגשם", אמר המגן הקנדי של באיירן אלפונסו דייויס. "לשחק בליגת האלופות ולהגיע לגמר, זה כל מה שאפשר לבקש". זה מרגיש טוב, כולם שמחים ומשחקים טוב. אנחנו שמחים שהגענו לגמר. הם (שאר השחקנים) כבר זכו בהכל בקריירה שלהם והם עדיין מתרגשים. הם עדיין רעבים כדי לזכות בגביע הזה".
3 צפייה בגלריה
האנזי פליק
האנזי פליק
"יודעים שיש לפ.ס.ז' שחקנים מהירים". האנזי פליק
(צילום: AFP)
דייויס גם חשף כי במהלך ה-2:8 האדיר על ברצלונה ברבע הגמר, בכל זאת הייתה לו אכזבה קטנה: "כן ביקשתי מלאו מסי את החולצה, אבל נראה לי שהוא היה קצת עצבני. זה בסדר, מקווה שזה יסתדר בפעם הבאה".
על מה שמצפה בגמר: "פ.ס.ז' היא קבוצה טובה. עכשיו אנחנו נחגוג קצת ואחר כך נתמקד במשחק הבא. זה הולך להיות משחק טוב, הולכים להיות בו שערים. על זה אתה חולם בתור כדורגלן – לשחק נגד הקבוצות הכי טובות באירופה, ואנחנו מסוגלים לעשות את זה, אני נרגש".
פורסם לראשונה: 00:40, 20.08.20