פרטים נוספים ממשיכים להתברר מהדרמה הגדולה שהתחוללה היום (ראשון) בביתו של ערן זהבי, כשמשפחתו של החלוץ עברה שוד אלים על ידי שני רעולי פנים.
בהולנד עוסקים בהרחבה בסיפור של חלוץ פ.ס.וו איינדהובן ומשפחתו ובכמה מהדיווחים נטען שהשחקן היה על האוטובוס של הקבוצה לקראת המשחק מול ווילם כשהוא קיבל טלפון מאשתו.
2 צפייה בגלריה
ערן ושי זהבי. מותג חדש
ערן ושי זהבי. מותג חדש
אשתו נאלצה להתקשר אליו בזמן שהשודדים היו בבית. ערן ושי זהבי
(צילום: ראובן שוורץ)
השודדים, שעל פי דיווחים, כפתו את אשתו שי וילדיו ואיימו עליהם בנשק חם, אילצו אותה להתקשר אליו כדי שתשאל אותו היכן נמצאים חפצי הערך והתכשיטים.
"פתאום ראינו שמשהו לא בסדר קרה", אמר חברו של זהבי בפ.ס.וו, דנזל דמפריס. "היינו המומים וחסרי אונים. זו הייתה מכה קשה עבורנו לפני המשחק. חווינו הכל בשידור חי. זה לא ייאמן שדבר כזה קורה. אחרי זה היה לנו קשה כקבוצה והתעקשנו להשיג את הניצחון עבור ערן בזמן שקיווינו שהכל יהיה בסדר".
פיליפ מקס הוסיף: "אלו לא היו אחר הצהריים קלים, אבל אמרנו שאנחנו חייבים לנצח עבורו. לפני שהוא עזב, ערן אמר לנו שאנחנו חייבים להתרכז במשחק. למרבה המזל אף אחד לא נפצע. כמובן שקיבלנו מוטיבציה נוספת לנצח והצלחנו".
2 צפייה בגלריה
זהבי מחוץ לביתו אחרי השוד האלים שעברה משפחתו
זהבי מחוץ לביתו אחרי השוד האלים שעברה משפחתו
זהבי מחוץ לביתו אחרי השוד האלים שעברה משפחתו
(צילום: Inter Visual Studio)
"זה אירוע מאוד מטלטל עבורו. ואני מאחל לו ולמשפחתו שיהיו חזקים", טען מרקו ואן חינקל, ששמע את זהבי מדבר בעברית באוטובוס ומיד הבין שמשהו לא בסדר. "אני מקווה שהם יתאוששו מזה מהר".
המאמן רוג'ר שמידט: "זה נורא מה שקרה. באמת נורא. במצב הקשה הזה היינו צריכים להישאר מרוכזים וניצחנו במשחק חשוב. מה שקרה לערן, כמובן, מאפיל על כך".