כריסטיאנו רונאלדו, מי אם לא הוא, סידר ליובנטוס אתמול (ראשון) עוד שלוש נקודות. טוב, זו לא הייתה משימה קשה כשממול ניצבה נועלת הטבלה בסרייה א' ועדיין, צמד של הפנומן הפורטוגלי הוליך את יובה ל-0:3 קליל מול קרוטונה.
הצמד העלה את רונאלדו לפסגת טבלת מלך השערים באיטליה (18), אבל גם סידר לו כמה ציוני דרך נוספים. CR7 כבש כעת מול כל 18 הקבוצות בסרייה א'. וזה לא רק זה. מאז תחילת המילניום, רונאלדו הרשית מול 78 קבוצות שונות, שני רק לאחד - זלאטן איברהימוביץ' (79).
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
פנומן. רונאלדו
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
מישהו יכול לעצור ניתור כזה? רונאלדו
(צילום: רויטרס)
קחו עוד מספרים. כוכב יובנטוס כבש את שערו ה-25 בכל המסגרות, ובכך הפך לשחקן היחיד בהיסטוריה שעושה זאת 14 עונות ברציפות, מאז 2007/08. שתי הנגיחות העלו את מאזנו בקריירה ל-133 שערים עם הראש - יותר מכל שחקן פעיל אחר. לפורטוגלי יש גם 90 שערים במדי יובה - ובכך עבר את מישל פלאטיני ופיליפו אינזאגי בדרך למקום ה-15 בטבלת כובשי כל הזמנים במועדון.
"היינו צריכים לשחק פתוח כדי למצוא את רונאלדו במרכז הרחבה", הודה המאמן המנצח, אנדראה פירלו. "התחלנו את המשחק קצת עצבניים, אולי בגלל ההפסד האחרון, אבל שני השערים לפני המחצית הרגיעו אותנו". ב"גזטה דלו ספורט" פירסמו צילום של הכוכב כובש בנגיחה בניתור אדיר לצד הכותרת "Volando", "עף" באיטלקית.
14 עונות ברציפות עם 25 שערים ומעלה
כבש מול 78 קבוצות שונות
90 שערים במדי יובה ב-117 הופעות
יובנטוס טיפסה למקום השלישי בסרייה א' כשיש לה 45 נקודות אחרי 22 מחזורים, שמונה פחות מאינטר (לה גם יש משחק יותר). "כל הצמרת צפופה", הסביר פירלו. "נילחם על האליפות עד הרגע האחרון".