עכשיו זה רשמי: ערן זהבי בסגל פ.ס.וו איינדהובן למשחק החוץ ביום חמישי (20:00) מול רוזנבורג בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. כזכור, גוואנגז'ו ר.פ העבירה אתמול באופן רשמי את מסמכי השחרור של החלוץ הישראלי, והוא נרשם בפיפ"א כשחקן של הקבוצה ההולנדית.
זהבי כבר החמיץ שני משחקים של פ.ס.וו בליגה ובאירופה בעקבות הסחבת מול גוואנגז'ו, שנוצרה לאור עזיבתו את המועדון ארבעה חודשים לפני סיום החוזה שלו והמלחמה המשפטית שככל הנראה תהיה בין הצדדים על משכורותיו האחרונות.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
מזל טוב. זהבי
(צילום: פ.ס.וו איינדהובן)
החלוץ כבר אמר לאחר החתימה באיינדהובן, שאם לא יצליח להגיע לסיכום עם קבוצתו הקודמת בנוגע לשחרור הבינלאומי והסדר פיצויי המשכורות האחרונות, הוא עשוי לפנות לפיפ"א. כעת, הצדדים צריכים ליישב את עניין השכר ואז יוכל להתייחס לגוואנגז'ו כזיכרון מהעבר.
בשעה טובה. הציוץ של איינדהובן, זהבי בסגל לראשונה
המשחק הבא של פ.ס.וו ייערך כבר ביום ראשון הקרוב, בו תארח במסגרת הליגה את פורטונה סיטארד. המפגש הראשון עם היריבה העיקרית על האליפות - איאקס, שגם ניסתה לבצע מחטף על זהבי ממש בדקה ה-90, ייערך רק בינואר, כך שלישראלי יש זמן להתכונן לקראתו.
לאחר המשחק נגד פורטונה סיטארד אמור זהבי להצטרף לנבחרת ישראל, אשר תתמודד נגד סקוטלנד בגלזגו ב-8 באוקטובר בפלייאוף על העלייה ליורו 2021. המאמן ווילי רוטנשטיינר אמור לפרסם את הסגל הסופי לקראת ההתמודדות המכריעה ביום שישי הקרוב.