מי היה מאמין שהקבוצה שהובסה 5:1 ב-2 בנובמבר 2019 על ידי פרנקפורט תזכה בקלות יחסית בבונדסליגה? אבל באיירן מינכן היא ללא ספק השליטה של הכדורגל הגרמני, בטח בשנים האחרונות, ואמש (שלישי) היא זכתה בצלחת השמינית ברציפות שלה וה-30 בתולדות המועדון - אחרי 0:1 קטן על ורדר ברמן.
בעקבות אותה תבוסה מול פרנקפורט פוטר מאמן הקבוצה ניקו קובאץ', ואת מקומו תפס האנס פליק, ששינה את העונה שלה לחלוטין. עד כמה פליק היה משמעותי? בתקופתו באיירן השיגה בבונדסליגה 58 נקודות מתוך 66 אפשריות. היכולת הטובה סידרה לפליק, שהגיע על תקן מאמן זמני, חוזה עד 2023.
3 צפייה בגלריה
האנס פליק
האנס פליק
פליק. אדריכל האליפות
(צילום: EPA)
"שיחקנו כדורגל יוצא דופן בחודשים האחרונים", אמר גיבור האליפות פליק. "יכולת להרגיש את התשוקה, את השמחה ואת רוח הקבוצה", אמר מי שזכה עם באיירן גם בארבע אליפויות כשחקן.

ועכשיו למספרים

באיירן היא הקבוצה השנייה בלבד בחמש הליגות הבכירות באירופה שזכתה שמונה פעמים ברציפות באליפות. הראשונה שעשתה זאת הייתה יובנטוס בין העונות 2011/12 ל-2018/19.
רק ליובנטוס (35 זכיות) וריאל מדריד (33) יש יותר אליפויות מאשר לבאיירן מינכן (30) בחמש הליגות הבכירות ביבשת.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
לבנדובסקי. מכונת שערים
(צילום: EPA)
רוברט לבנדובסקי, שכבש אתמול, הגיע ל-31 שערי ליגה, שיא אישי חדש. בנוסף, הפולני השווה גם את שיא הכיבושים לשחקן זר בעונה אחת בונדסליגה. הקודם שעשה זאת הוא פייק-אמריק אובמיאנג במדי דורטמונד בעונת 2016/17.
עבור תומאס מולר ודויד אלאבה זו אליפות בונדסליגה תשיעית בקריירה, והם השתוו לפרנק ריברי, שזכה בצלחת התשיעית שלו בעונה החולפת עם הבווארים.
3 צפייה בגלריה
דויד אלאבה
דויד אלאבה
אלאבה. זולל תארים
(צילום: EPA)
האנס פליק הוא השלישי בהיסטוריה שזוכה עם באיירן באליפות כשחקן וכמאמן. לפניו עשו זאת פרנץ בקנבאואר האגדי ואותו ניקו קובאץ אותו החליף. פליק זכה עם באיירן באליפויות כשחקן ב-1986, 1987, 1989 ו-1990.