"התוכנית המושלמת של פפ גווארדיולה הובילה ללילה הגדול ביותר של מנצ'סטר סיטי העונה. השליט הישן של ליגת האלופות גרם סיוט לריאל מדריד". ב"דיילי טלגרף" התלהבו מהמנג'ר אחרי הניצחון 1:2 על אלופת ספרד, שהעלה את הקבוצה האנגלית לרבע גמר ליגת האלופות (2:4 בסיכום שני המשחקים).
ב"דיילי מירור" נכתב: "שחקני מנצ'סטר סיטי הוכיחו שגווארדיולה צדק, כשהותירו את מלכי אירופה צנועים והתקרבו לתהילה". גם ב"אינדפנדנט" מאמינים: "סיטי נראית כמי שמסוגלת לזכות בסערה בטורניר בליסבון".
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
גווארדיולה מרוצה. "התוכנית של השליט הישן עבדה"
(צילום: EPA)
ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" נכתב: "גבריאל ז'סוס וקייל ווקר היו נהדרים, סיטי סוף סוף הצליחה לפתח את התכונות של ריאל מדריד". ב"סאן" התייחסו למה שבאמת עזר לסיטי: "מופע האימים של רפאל וראן הזניק את הקבוצה לרבע הגמר".
גווארדיולה סירב להתלהב: "עשינו רק צעד אחד ואם נחשוב שזה מספיק זה מראה שאנחנו קבוצה קטנה. בעונה שעברה לא ניצחנו את ליון (הפסד 2:1 ביתי ו-2:2 בצרפת בשלב הבתים), זו המציאות ועכשיו יש לנו שבוע להתכונן למשחק נגדם. אנחנו כאן כדי לחשוב על זכייה בליגת האלופות. קבוצות גדולות זוכות בתארים ואם הגענו לרבע הגמר אחרי שהדחנו את ריאל מדריד זה מראה שאנחנו מסוגלים לזה".
2 צפייה בגלריה
גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס
כבש, בישל וקיבל מחמאות מגווארדיולה. ז'סוס
(צילום: EPA)
גווארדיולה הוסיף: "עד עכשיו לא הראינו נוכחות של קבוצה גדולה באירופה, אז זה חשוב. זינדין זידאן אף פעם לא הפסיד במשחקי נוק אאוט ובשביל לזכות בצ'מפיונס אתה חייב לנצח את הגדולות ביותר. לא עשינו טעויות בחלק האחורי ואם אתה עושה את זה מיד מענישים אותך, אבל היינו מאוד יציבים והבהרנו ליריבה שאנחנו יודעים מה לעשות".
גבריאל ז'סוס, שכבש ובישל, חגג: "זה ניצחון גדול, ריאל מדריד היא קבוצה מהטופ, הטובה ביותר במפעל הזה. הכל זה עניין של אמונה, אנרגיה ותשוקה. כל הזמן חשבתי שמה שיקבע זה מי ירוץ יותר ומי יגלה יותר מוטיבציה ואנחנו היינו פשוט מבריקים".
גווארדיולה החמיא לברזילאי: "שחקנים גדולים צריכים להראות את היכולת שלהם על הבמה הגדולה והוא עשה את זה נגד המלכים של המפעל. זה צעד גדול בשבילו והוא בא להראות 'הנה אני כאן ויכול לעשות את זה בעצמי'".