ליברפול רשמה אמש (שני) ניצחון 1:3 על ארסנל ונותרה מושלמת בתום שלושה מחזורים בפרמייר-ליג. מה שתפס את תשומת הלב בסיום המשחק היה קרב עקיצות לא שגרתי בין רוי קין ויורגן קלופ.
קין אשר משמש כיום פרשן ברשת "סקיי ספורט", ניתח את היכולת של אלופת אנגליה ואמר: "הם כמו מכונה. יש להם איכות נהדרת בהתקפה ומדובר באחת הקבוצות הטובות בליגה. בצד ההגנתי הם התרשלו פעם או פעמיים במשחק, אבל בסך הכל פתיחת עונה טובה שלהם".
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
עכשיו דממה, קלופ על הבמה. מאמן ליברפול בסיום
(צילום: EPA)
מי שכאמור לא ממש אהב את דבריו של קפטן מנצ'סטר יונייטד בעבר, היה מאמן ליברפול, שהגיב על כך: "האם שמעתי נכון?", שאל. קין ענה מיד: "אני חושב שהם הובילו לשתי הזדמנויות של ארסנל וזה עלול לאכזב אותם". קלופ לא ממש התרשם מהתשובה: "אני לא בטוח ששמעתי נכון, אולי הוא דיבר על משחק אחר. זה לא יכול להיות המשחק הזה, אני מצטער. לא היה שום דבר מרושל אצלנו, פשוט לא".
קין אמר בסיום: "אתה צריך לראות שוב את המשחק" ולאחר שקלופ ירד מהקו הוסיף: "הוא היה רגיש במיוחד לא ככה? אפשר רק לתאר מה היה קורה אם ליברפול הייתה מפסידה".
2 צפייה בגלריה
מרטין אוניל ורוי קין
מרטין אוניל ורוי קין
רוי קין. פעם כסחן, היום פרשן
(צילום: AP)
קלופ נשאל גם מה דעתו לגבי היריבות בצמרת בשלב זה של העונה, בדגש על אברטון ולסטר המושלמות גם כן: "קרלו אנצ'לוטי עושה עבודה מצוינת באברטון ואני לא מופתע ולסטר היא לסטר. הם יודעים לשחק כדורגל טוב. למי אכפת מי מוביל את הטבלה כרגע? אנחנו רק בתחילת הדרך".