בישראל למדו להכיר היטב את הבעות הפנים המיוחדות של ולדימיר איביץ', אבל באנגליה עדיין מנסים להתרגל – והיום (שישי) קיבלו דוגמא נוספת לאופי המיוחד של אקס מכבי תל אביב.
מאמן ווטפורד זכה בתואר מנג'ר חודש נובמבר של הצ'מפיונשיפ ו"נאלץ" להצטלם עם הגביע שקיבל. בואו נגיד שחיוך גדול במיוחד הוא לא סיפק לרגל התמונה, במה שכבר גרר מספר תגובות ברשתות. "כמו שאתם יכולים לראות הוא נראה ממש נלהב מהזכייה שלו", כתבו למשל מספר גולשים.
1 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'. מצליח גם באנגליה
(צילום: gettyimages)
איביץ' עצמו דיבר אחרי קבלת הפרס: "התואר הזה הגיע בזכות העבודה הקשה של השחקנים. אני רוצה להודות גם לצוות המקצועי שעובד לצדי וחשוב שנמשיך בעבודה הקשה שלנו גם בעתיד".
הפרשן דון גודמן הסביר: "ווטפורד התמודדה עם רצף קשוח של משחקים, אבל הצרעות עברו בהצלחה את המבחן וצברו 11 נקודות מתוך חמישה משחקים".
ווטפורד מדורגת במקום השלישי בליגת המשנה באנגליה. במהלך נובמבר היא לא הפסידה כלל והחזיקה במאזן מרשים למדי של שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.
מחר (17:00) יתארחו הצרעות אצל בירמינגהם ממרכז הטבלה ותנסה להשיג ניצחון שני ברציפות ואולי גם לטפס למקום השני על חשבון בורנמות' שתארח את האדרספילד.
מי שזכה בתואר שחקן החודש של הפרמייר-ליג הוא ברונו פרננדש. זאת הפעם השלישית שהפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד קוטף את התואר. הפעמיים הקודומות היו בפברואר ויוני השנה.