צפו בתקציר הניצחון של ברצלונה
(באדיבות ONE)

ברצלונה אמנם ניצחה אמש (שבת) את ויאדוליד 0:1 וצימקה את הפער מריאל מדריד (לה יש משחק חסר) לנקודה בלבד, אבל אף אחד בקבוצה לא ממש מרוצה. זה היה ניצחון קשה, רחוק מלהיות יפה, שהראה את החולשות של הקבוצה מאז ששבה מפגרת הקורונה.
מאמן ברצלונה, קיקה סטיין, נשמע פסימי אחרי המשחק בנוגע לאפשרות שקבוצתו תזכה באליפות: "אני לא יודע אם נזכה באליפות כי ריאל לא מפסיקה לנצח. היו לנו את ההזדמנויות שלנו להיות ראשונים, אבל בסוף לא הצלחנו".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי. לא עושים לו הנחות
(צילום: AFP)
גם התקשורת הספרדית לא חסכה בביקורת על ברצלונה. ב"מארקה" נכתב: "זה נס שהקבוצה הזאת עדיין יכולה לזכות באליפות". גם מסי לא יצא בזול, למרות שבישל לארטורו וידאל את שער הניצחון, במה שהיה הבישול ה-20 שלו העונה.
בכך הפך מסי לראשון מאז תיירי הנרי ב-2003 שכובש לפחות 20 שערים ומבשל כמות זהה. "הפגרה שינתה את מסי. הוא נראה פחות חד, פחות בכושר", הוסיפו ב"מארקה". סטיין, ניסה להגן על הפרעוש: "מסי צריך לנוח, ואמרתי לו את זה. אבל התוצאה הייתה צמודה. אם היינו כובשים יותר במחצית הראשונה הוא ואחרים היו מוחלפים".
2 צפייה בגלריה
קיקה סטיין
קיקה סטיין
שכח שהפער הוא רק נקודה?
(צילום: AFP)
סטיין דיבר על השחקנים העייפים הנוספים, כמו למשל לואיס סוארס, שעלה כמחליף במחצית השנייה במקומו של אנטואן גריזמן: "אנחנו צריכים שחקנים טריים. סוארס שיחק חמישה משחקים ברצף, והוא היה צריך לנוח בשלב מסוים. גריזמן? הוא הרגיש כאבים וחוסר נוחות, בגלל זה הוא הוחלף".
המאמן המשיך באותו הקו גם בסיכום המשחק שלו: "הקבוצה עייפה. ויאדוליד קבוצה טובה. לא יכולנו לכסות את כל המגרש. היינו צריכים לסיים את המשחק הזה במחצית הראשונה. היינו צריכים לכבוש שניים-שלושה שערים בחצי הראשון". על ההחמצות של קבוצתו: "היו לנו הרבה כאלה. לפעמים אנחנו כובשים במקרה, ולפעמים במצבים נוחים הכדורים לא נכנסים. נגד ויאריאל הכל הלך לנו, שיחקנו באותה צורה וכן כבשנו. אבל לא הפעם".