האם ניר ביטון יחזור בקיץ לישראל? בכלי התקשורת בסקוטלנד דווח כי מכבי תל אביב סימנה את שחקנה בן ה-29 של סלטיק. על פי פרסום ב"סאן" הסקוטי וב"דיילי רקורד", הקבוצה מתכוונת לעשות מתיחת פנים בסיום העונה, בשל איבוד האליפות הצפוי לריינג'רס ומכבי ת"א היא אחת הקבוצות שהוזכרה כמי שמעוניינת לצרף את הבלם-קשר.
חוזהו של ביטון, שנמצא בסלטיק מ-2013, יסתיים רק בעוד שנתיים, אולם סלטיק, כאמור, מתכוונת לבנות מחדש את הסגל. עוד דווח כי ביטון יכול להגיע ב"מחיר זול יחסית" ובמועדון לא יעמדו בדרכו אם ירצה לשוב לישראל. יש לציין שהעונה ביטון שותף רק ב-13 משחקי ליגה ובתחילת החודש שעבר ספג ביקורת קשה מהאוהדים ברשתות החברתיות אחרי שהורחק ב-1:0 לריינג'רס.
2 צפייה בגלריה
בדרך חזרה לישראל? ביטון
בדרך חזרה לישראל? ביטון
בדרך חזרה לישראל? ביטון
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ביטון
ביטון
מ-2013 משחק בסלטיק
(צילום: רויטרס)
ביטון זכה עם סלטיק בשבע אליפויות, שני גביעים ושלושה גביעי ליגה. בנוסף, השתתף עם הקבוצה בליגת האלופות. יש לו 232 הופעות במדים הלבנים-ירוקים בכל המסגרות, בהן כבש 13 שערים. כזכור, אלופת סקוטלנד אמורה להיפרד משחקן ישראלי אחר שלה - חאתם אל-חמיד, שכבר סיכם בהפועל באר שבע.
אגב, בראיון בקיץ שעבר דיבר ביטון על השינוי הטקטי שעבר במהלך השנים כשהחל לשחק כבלם: "הצטרפתי לסלטיק כקשר אחורי, אבל במהלך השנים התאמתי את עצמי בשביל המאמן והקבוצה". כשנשאל על השער המועדף שכבש בחר בגול נגד איאקס ביוהאן קרויף ארנה בעונת 2015/16 בליגה האירופית. בנוגע למשחק האהוב עליו ענה: "ה-1:5 על ריינג'רס ב-2016 או ה-3:3 נגד מנצ'סטר סיטי".