קורנייה הפכה ביום רביעי האחרון לקבוצה המעניינת והמדוברת ביותר בספרד לאחר שהדהימה את מוליכת לה-ליגה אתלטיקו מדריד עם ניצחון קטן 0:1, שהיה שווה לה כרטיס לשלב 32 האחרונות של גביע המלך.
הערב (שישי) היא קיבלה הגרלה "בלתי אפשרית" נוספת בדמות מפגש עם ברצלונה ולאו מסי. אפשר לקרוא למפגש הזה דרבי, שכן גם קורנייה הקטנה (ליגה שלישית) נמצאת בקטאלוניה, בדיוק כמו בארסה.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
עכשיו הוא על הכוונת של קורנייה. לאו מסי
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
אתלטיקו מול קורנלה
אתלטיקו מול קורנלה
אתלטיקו מול קורנייה
(צילום: גטי אימג'ס)
האלופה ריאל מדריד תפגוש את אלקויאנו מהליגה השלישית, שאתמול הדיחה את ווסקה. שון וייסמן ו-ויאדוליד שלו קיבלו את פנייה דפורטיבה, גם היא מהליגה השלישית ועלתה אחרי ניצחון בפנדלים על סבאדל.
הסיבוב הזה היה הראשון בו ייכנסו לעניינים בארסה, ריאל מדריד ושתי הפיינליסטיות של הגביע, ריאל סוסיאדד ואתלטיק בילבאו, שאגב הגמר ביניהן טרם התקיים, ונדחה כבר פעם אחת – כרגע הוא אמור להיערך ב-4 באפריל, כמעט שנה אחרי התאריך המקורי בו היה אמור להתקיים (18 באפריל 2020). ואם זה לא היה ברור, זהו משחק הגמר של עונת 2019/20. מדהים.
3 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
הגרלה קלה על הנייר. שון וייסמן
(צילום: gettyimages)
המשחקים יתקיימו ב-16 וב-17 בינואר, בעוד כשבוע וחצי, כאשר ארבע הקבוצות שיתמודדו על הסופר-קאפ (ברצלונה, ריאל, בילבאו וסוסיאדד) יקיימו את חצאי הגמר ב-20 וב-21 לחודש.