החל מחצות לאו מסי הוא שחקן חופשי. כוכב ברצלונה סיים רשמית את החוזה שלו במועדון ויוכל לעבור לכל קבוצה אחרת בחינם. על פי מספר כלי תקשורת בספרד, בשבועות האחרונים מתקיים מו"מ בינו לבין ברצלונה, אבל הצדדים רחוקים מסיכום.
ב-ESPN מדווחים כי בארסה רוצה להציע למסי חוזה לשנתיים נוספת, עם אופציה לשנה נוספת. לפרעוש יהיה סעיף יציאה ל-MLS עקב רצונו לשחק באינטר מיאמי של דייויד בקהאם. מסי עצמו לפי הדיווחים מעוניין להישאר בברצלונה, בזכות היחסים הטובים שיש לו עם הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה. יחד עם זאת, לברצלונה יש חובות גדולים שמגיעים למיליארד יורו, ולכן היא מתקשה להציע למסי חוזה מפתה. כזכור, פורסם כי בחוזה האחרון שלו הפרעוש הרוויח 555 מיליון אירו בארבע שנים. לפי הדיווחים, בנוסף לנושא הכלכלי למסי חשוב גם שברצלונה תבנה קבוצה תחרותית שתתמודד על זכייה בליגת האלופות. תואר בו לא זכתה מאז 2015.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי חוגג
לאו מסי חוגג
לאו מסי
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
כרגע הוא עם הנבחרת
(צילום: EPA)
על פי האתר "גול", יש כרגע פערים גדולים בין הצדדים ולא כאלה שאפשר לסגור בכמה שעות. לכן מסי יהפוך לשחקן חופשי, אבל ימשיך במו"מ עם ברצלונה ודווח כי עקרונית הוא רוצה להישאר. בארסה החתימה את חברו הטוב סרחיו אגוארו, שלפי ז'ואן לאפורטה מדבר עם מסי מדי יום ומנסה לגרום לו לחתום על חוזה חדש. "מסי נרגש מאוד מההחתמה של אגוארו", אמר. הקבוצה אף החתימה לאחרונה את החלוץ ממפיס דפאיי ואת הבלם אריק גרסיה.
בסוף העונה שעברה, מסי הביע את רצונו לעזוב את ברצלונה בהעברה חופשית, בעוד הקבוצה טענה שהסעיף אינו תקף. בגלל חוסר רצונו של הכוכב להיכנס עם ברצלונה לסכסוך משפטי ארוך, הוא התרצה ונשאר במועדון לעונה נוספת. במהלך העונה התחלפה הנהלת המועדון והסיכויים שהוא יישאר עלו. הוא כבש העונה 30 שערים בלה-ליגה.
מסי בכלל נמצא כרגע עם נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה בברזיל ובין שבת לראשון (4:00) היא תתמודד מול אקוודור ברבע הגמר. כך שיכול להיות שפריצת דרך במו"מ עם ברצלונה או מעבר לקבוצה אחרת תרק אחרי הטורניר.