תקציר סאסאולו - יובנטוס
(ONE)
עד לפני חודש כולם היו בטוחים שהמפגש בין יובנטוס ללאציו הערב (שני, 22:45) יהיה זה שיכריע את גורל הסקודטו בסרייה א'. רק שמאז דברים קצת השתנו. יובה אמנם עדיין נותרה בפסגה, אבל לאציו מדורגת רק רביעית, תשע נקודות מתחתיה.
ועדיין, גם יובה מקרטעת לאחרונה. היא לא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים (בשניים מתוכם איבדה יתרון של 0:2) וספגה תשעה שערים. לשמחתה, גם יתר הדולקות אחריה לא ממש עשו את העבודה וניצחון הערב ייתן לגברת הזקנה פער של 8 נקודות בפסגה.
3 צפייה בגלריה
מאוריציו סארי
מאוריציו סארי
"לא פוחדים". סארי
(צילום: EPA)
וכן, למרות התוצאות האחרונות מאמן יובנטוס, מאוריציו סארי, לא חושש. "תגידו לי, פעם חשבתם לשאול נהג פורמולה 1 אם הוא פוחד מנסיעה מהירה?", אמר סארי לעיתונאים. "זה חלק מהעבודה שלנו. הכל רע כשמפסידים ושמח כשמנצחים, אבל אנחנו לא פוחדים. זו יובנטוס וקבוצה כזו רק מחכה לאתגרים".
"את האמת, אני שמח שמישהו נושף בעורף שלנו", הוסיף סארי. "יש פה קבוצות שנמצאות בכושר מצוין ובכלל מוזר לשחק כך, לעיני יציעים ריקים". לאציו, למי ששכח, ניצחה פעמיים העונה את יובנטוס 1:3 - בליגה ובסופרקאפ האיטלקי. רק שזה היה לפני הפסקת העונה. "גם הפעם הכל יכול לקרות במשחק בודד", הסביר סארי. "יהיה קשה והמאזן שלהם מולנו מדבר בעד עצמו".
3 צפייה בגלריה
לואיס אלברטו
לואיס אלברטו
יחסר לאינזאגי. לואיס אלברטו
(צילום: EPA)
רק שאם יובנטוס קצת מקרטעת, מה נגיד על לאציו? התכולים הפסידה בארבעה משבעת המחזורים האחרונים וניצחו רק פעמיים. ואם זה לא מספיק, המאמן סימונה אינזאגי יחזר את מלך הבישולים של הסרייה א', לואיס אלברטו הפצוע. "ברור שדמיינתי את החזרה שלנו לליגה קצת אחרת", צחק אינזאגי. "אנחנו מגיעים למשחק גדול ולא מחפשים תירוצים".

המספרים

* יובנטוס כבשה 269 שערים מול לאציו - הקבוצה אותה הכניעה הכי הרבה פעמים בסרייה א'.
* מי הקבוצה שלאציו הפסידה לה הכי הרבה פעמים בליגה האיטלקית? ניחשתם נכון, יובנטוס, שגברה על התכולים 81 פעמים.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
עדיין במרוץ לנהל הזהב. רונאלדו
(צילום: AFP)
* מאז חזרת הסרייה א' מפגרת הקורונה יש רק שלוש קבוצות שכבשו פחות מלאציו: ספאל, קליארי ולצ'ה.
* יובנטוס לא ניצחה במשך שלושה משחקים ברציפות וספגה בהם תשעה שערים. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה לפני 27 שנה, במרץ 1993.
* צ'ירו אימובילה וכריסטיאנו רונאלדו עדיין נאבקים על נעל הזהב. לאימובילה 29 שערים, לרונאלדו 28. רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן מוליך עם 34 שערים, רק שהוא כבר סיים את העונה.