כנראה שב-12 המחזורים הראשונים של העונה מנצ'סטר סיטי נתנה פור לשאר הליגה, כי מאז היא פשוט לא עוצרת. היום (שבת) הסיטיזנס גברו 1:2 על ווסטהאם, הניצחון ה-14 ברציפות בפרמייר-ליג וה-20 בכל המסגרות, ופתחו פער של 13 נקודות בפסגת הטבלה.
סרחיו אגוארו פתח בהרכב של פפ גווארדיולה לראשונה אחרי ארבעה חודשים, אבל לא ממש השפיע, ונראה חלוד – אז מה, לסיטי יש בלמים.
3 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
זה כבר לא פייר. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
חוזר לאט לאט לעניינים. סרחיו אגוארו
(צילום: AP)
כן, זה נשמע כמו משפט מוזר, אבל שני הבלמים של האלופה שבדרך הם אלו שכבשו את השערים. הבלם הפורטוגלי המצוין רובן דיאס (30) הבקיע את הראשון שלו בקבוצה הודות לבישול של מי אם לא קווין דה בריינה (שעלה למקום העשירי בטבלת המבשלים של כל הזמנים בפרמייר-ליג).
מיקל אנטוניו (43) החזיר את הפטישים לעניינים עם שער שוויון דקות לפני הירידה להפסקה, אבל המילה האחרונה הייתה של המארחת, כשג'ון סטונס (68) נעץ כדור נוסף ברשת וסידר לפפ עוד שלוש נקודות שממשיכות את רצף הניצחונות הבלתי נתפס הזה.

וילה לא מוותרת על אירופה

בקרב בין שתי קבוצות שמפנטזות על מקום באירופה, אסטון וילה ניצחה את לידס 0:1 בחוץ. אנוואר אל גאזי ההולנדי כבש את השער היחיד בדקה החמישית, ולקבוצתו שבמקום השמיני יש כעת ארבע נקודות פחות מצ'לסי החמישית.
במשחק תחתית חשוב, ווסט ברומיץ' גברה על ברייטון 0:1 בבית ושמרה על סיכוייה להישאר בפרמייר-ליג, למרות שהיא שמונה נקודות מניוקאסל שמעל הקו האדום.
3 צפייה בגלריה
אנוואר אל גאזי
אנוואר אל גאזי
אנוואר אל גאזי
(צילום: AFP)
ניוקאסל סיימה בתיקו 1:1 עם וולבס. ג'מאל לסקלס העלה את המגפייז ליתרון (52), רובן נבס השווה (73).