ניימאר עצבני מאוד לקראת גמר הקופה אמריקה מול ארגנטינה (בין שבת לראשון, 3:00). ברזילאים רבים הביעו את רצונם לראות דווקא את ארגנטינה ולאו מסי זוכים בגביע ולא את הסלסאו.
כוכב ברזיל לקח את זה קשה וכתב באינסטגרם שלו: "אני ברזילאי גאה ואוהב את המדינה בכל ליבי. אני תמיד חלמתי לשחק בנבחרת ולראות את הקהל הברזילאי מריע לנו. זה לא משנה אם זה כדורגל, תחרות שירה או טקס האוסקר, אני תמיד אהיה בעד ברזיל אם היא משתתפת אני בעדה. יש ברזילאים שחושבים אחרת? מכבד אתכם, אבל לכו להז....", סיכם בנחמדות ובעדינות.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
מחפש זכייה ראשונה בקופה? ניימאר
(צילום: gettyimages)
הסטורי של ניימאר
ניימאר נרגע מאוחר יותר והעלה סטוריז מעט יותר רכים ונעימים עם חבריו לנבחרת. זאת תהיה הזדמנות ראשונה שלו לזכות עם ברזיל בתואר גדול, לאחר שאת קופה אמריקה 2019 החמיץ בגלל פציעה. הוא זכה עם ברזיל במדליית זהב באולימפיאדת ריו.
הכוכב הברזילאי יפגוש, כידוע, את חברו מהימים בברצלונה, לאו מסי. "כמו שתמיד אמרתי, מסי הוא השחקן הכי טוב שראיתי בחיי", הודה בראיון לכלי התקשורת בארצו. "הוא גם חבר נהדר, אבל עכשיו אנחנו בגמר כיריבים. אני רוצה לנצח ולזכות בתואר הזה. אני מאחל לו בהצלחה, עודדתי אותו בגמר מונדיאל 2014 מול גרמניה, אבל עכשיו אנחנו אחד מול השני".
2 צפייה בגלריה
ראש בראש, כיריבים. מסי וניימאר
ראש בראש, כיריבים. מסי וניימאר
ראש בראש, כיריבים. מסי וניימאר
(צילום: gettyimages)
"יש בנינו כבוד ענק, אבל רק אחד יכול לנצח. גם כשאתה משחק בפלייסטיישן עם חבר אתה רוצה להיות הכי טוב", סיכם ניימאר.