עוד קרב על תואר בסעודיה הסתיים במפח נפש עבור כריסטיאנו רונאלדו, שהובס אתמול (שבת) יחד עם אל-נאסר 4:1 בידי האלופה אל-הילאל בגמר הסופר-קאפ הסעודי. יש לציין לרונאלדו יש תואר אחד עם אל-נאסר, אותה לפני כשנה הוא סחף לזכייה בגביע האלופות הערבי, התואר היחיד שלו עד כה מחוץ לאירופה - אך בזירה המקומית הוא עדיין ללא אף זכייה.
הפורטוגלי בן ה-39 - שכיכב עם שער ובישול בחצי הגמר מול אל-טאאון, עוד העלה את קבוצתו ליתרון עם דחיקה מתוך תיבת החמש (44). אלא שהאלופה הסעודית הגיבה בחצי השני עם בליץ של ארבעה שערים ב-18 דקות: אלכסנדר מיטרוביץ' בישל לחברו לנבחרת סרביה סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ' (55), כבש צמד בעצמו (63 ו-69), ומלקום הברזילאי - שבישל את השלישי - קבע את תוצאת המשחק (72).
1 צפייה בגלריה
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
עוד קרב על תואר בסעודיה שהסתיים במפח נפש. כריסטיאנו רונאלדו
(Yasser Bakhsh/Getty Images)
אחרי השער הרביעי, שנבע מטעות קשה בהגנה של אל-נאסר, במיוחד של השוער, רונאלדו כבר לא יכול היה להסתיר את כעסו על חבריו, והגיב במספר תנועות לעגניות כלפיהם. בנוסף, הכוכב הוותיק נטש את המגרש מיד אחרי שריקת הסיום, ולא עלה לטקס חלוקת המדליות - מה שצפוי לעלות לו בקנס ואולי אפילו בהרחקה.
מעבר לתבוסה ולאכזבה הגדולה, רונאלדו שוב נאלץ להתמודד עם הקנטות הקשורות לנמסיס הגדול שלו - לאו מסי. אוהדי אל-הילאל קראו לעברו של רונאלדו בשמו של 'הפרעוש' והקפטן של המנצחת הגדיל ואף הניף את גביע הסופר-קאפ בצורה זהה לזו שעשה מסי כשהניף את גביע העולם בו זכה עם ארגנטינה ב-2022.
בתקשורת הספרדית כבר סימנו את "הסיבה" להפסד של רונאלדו - הנגיעה בגביע בעת העלייה לכר הדשא. ב'מארקה' כתבו: "בגיל 39, אחרי קריירה כל-כך ארוכה - הוא עשה טעות של טירון. הוא התפתה ונגע בגביע לפני הגמר, והקללה הזו שוב הוכיחה את עצמה. שחקני כמו רונאלדו לא אמורים לעשות דברים כאלה".