ביום שני רועי ריינשרייבר עצר את הדרבי התל-אביבי לדקות ארוכות עקב אבוקות שנזרקו למגרש, גם הערב (חמישי) זה קרה לו במסגרת הליגה האזורית, במשחק בין פרטיזן בלגרד לפ.צ קלן הגרמנית.
פרטיזן, בה משחק ביברס נאתכו שפתח בהרכב, עלתה ליתרון משער של פוסני דיאבטה בדקה ה-24. בתגובה לשער, אוהדי המארחת פתחו במופע פירוטכני והמשחק הופסק ע"י השופט הישראלי לחמש דקות. ריקרדו גומס הכפיל את היתרון בדקה ה-52. נאתכו השלים 90 דקות והקבוצה שלו רשמה ניצחון חשוב. לסרבים יש שמונה נקודות אחרי ארבעה משחקים והם בעמדה מצוינת לשלב הבא.
3 צפייה בגלריה
אבוקות ביציעים
אבוקות ביציעים
אבוקות ביציעים
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
המשחק הופסק
המשחק הופסק
המשחק הופסק
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
נאתכו בפעולה
נאתכו בפעולה
נאתכו בפעולה
(צילום: EPA)
עוד בליגה האזורית: ויאריאל מהבית של הפועל באר-שבע ניצחה 0:1 את אוסטריה וינה ועלתה לדלב הבא. בדקה ה-87 ניקולס ג'קסון כבש את שער הניצחון. מתן בלטקסה הישראלי לא שותף אצל אוסטריה וינה. פיורנטינה הביסה את הארטס 1:5 את הארטס משערים של לוקה יוביץ', ניקו גונסאלס (צמד), כריסטיאנו ביראני ואנטונין ברק. סטפן המפריס רק צימק.

ליגה אירופית: ניצחון נוסף לארסנל

ארסנל נותרה מושלמת בליגה האירופית אחרי 0:1 על בודו\גלימט. בוקאיו סאקה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-24. לארסנל יש תשע נקודות משלושה משחקים ויש לה משחק חסר נגד פ.ס.וו איינדהובן. רומא ובטיס סיימו ב-1:1. סרחיו קנאלס כבש לקבוצה הספרדית (34), אנדראה בלוטי השווה לקבוצה של מוריניו (53).