בתקשורת הסרבית שוב ביקרו את היכולת שהציגה הכוכב האדום בלגרד לאחר עוד ניצחון לחוץ בליגה, הפעם 1:2 בחוץ על ז'לז'ניצ'אר מהמקום הלפני אחרון. המארחת הוליכה 0:1 במחצית, אך המחליפים של ברק בכר, מירקו איבניץ' (61) ויובאן מיאטוביץ' (76) הפכו את התוצאה במחצית השנייה וסידרו לאלופת סרביה שלוש נקודות שצימקו זמנית את הפער מפרטיזן בלגרד שבמקום הראשון.
"המחליפים הצילו את ברק בכר, ששוב הלך לאיבוד", נכתב ב'ספורטל'. "בכר הבטיח כי הקבוצה תיראה יותר טוב, לא רק מבחינת תוצאות - אלא גם מבחינת יכולת, אך שחקני הכוכב האדום היו קרובים מאוד להיפרד לשלום מהתואר לאור המחצית הראשונה מול ז'לז'ניצ'אר. הכוכב האדום נאבקה כדי לשבור את החומה שניצבה מולה, ובסוף המחליפים היו אלה שהוציא עבורה את הערמונים מן האש".
1 צפייה בגלריה
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
(EPA/ANDREJ CUKIC)
כובש השער השני, מיאטוביץ', זכה להרבה מחמאות מהתקשורת הסרבית, שם קראו לבכר לתת לו תפקיד משמעותי יותר. "הוא החלוץ הטוב ביותר בקבוצה", כתבו ב'ספורטל' על שחקן ההתקפה בן ה-18. "הכוכב האדום נראתה עצבנית אחרי השער שספגה, וחסרה את היכולת האישית כדי לפרוץ את המערך של היריבה - עד שהוא נכנס. הגיע הזמן שברק בכר יפתח את ארון הנעליים שלו, ויעניק למיאטוביץ' את הנעל הגדולה ביותר לקראת המשחק נגד יאנג בויז".
בכר עצמו אמר אחרי המשחק: "הדבר הכי חשוב הוא שהשגנו את הניצחון במשחק חוץ קשה. נקלענו לפיגור ורצינו להפוך את התוצאה. הצלחנו להבקיע וגם יצרנו מצבים. שיחקנו ברוגע, בחוכמה ובסוף גם יצאנו עם שלוש הנקודות. אני מקווה שנשחק באותו קצב ושהאוהדים ימשיכו לתמוך בנו. רצינו להשתפר בכל רגע וגם, כמובן, לשנות את התוצאה. היו רגעים בהם התקשינו. אנחנו רוצים להבקיע יותר, ואנחנו לא עושים את זה מספיק. ננסה לנתח ולמצוא לזה פתרון".
המאמן התייחס לפגרה בת 13 ימים לפני המשחק הבא של קבוצתו: "אנחנו צריכים קצת מנוחה, לאור העובדה ששיחקנו הרבה בחודש האחרון, אז נעשה את זה ונתכונן לאתגרים הבאים שעומדים בפנינו. כל משחק הוא חשוב, לא משנה מה הפער מהפסגה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לנצח בכל משחק בליגה. אחרי שנעבור את משחק הליגה הקרוב מול וויבודינה, נתחיל להתכונן להתמודדות בליגת האלופות. מצפים לנו שני משחקים קשים אחרי הפגרה, ונצטרך להיות מוכנים".