איך שגלגל מסתובב לו. רק בחודש שעבר הודיע וויצ'ך שצ'סני על פרישה מכדורגל, הבוקר (רביעי) הוא כבר נמצא בדרך הבטוחה לעמדת השוער הראשון של ברצלונה.
מבולבלים? הפולני בן ה-34 אמנם תלה את הכפפות רק בסוף החודש שעבר, אך ביממה האחרונה כלי התקשורת בקטאלוניה תמימי דעים כי הוא ישוב מפרישה ויצטרף לבארסה, בעקבות פציעתו הקשה של מארק אנדרה טר שטגן.
1 צפייה בגלריה
וויצ'ך שצ'סני
וויצ'ך שצ'סני
וויצ'ך שצ'סני
(צילום: Valerio Pennicino/Getty Images)
על-פי ה"מונדו דפורטיבו", המאמן האנזי פליק והמנהל המקצועי דקו נפגשו אתמול לאחר האימון ודנו בשני המועמדים הראשיים להחלפת טר שטגן: קיילור נבאס ושצ'סני.
ברצלונה כבר פנתה לשני השוערים, כשמבחינת שצ'סני - ההחלטה אמורה להיות קלה יותר: חוזה לפחות מעונה. ביומון הספורט אף נטען כי הפולני הסכים להצטרף - כשהמשכורת לא צפויה להיות גבוהה בכל מקרה.
ברצלונה מפרקת את ויאריאל עם חמישיה אדירה
(באדיבות ONE)
עוד נכתב כי מאחורי הקלעים פועל רוברט לבנדובסקי, שדוחף את ראשי בארסה לקחת את חברו לשעבר מנבחרת פולין. יש רק בעיה אחת קטנה: במסגרת התרת חוזהו מיובנטוס (אמור היה לשחק בה עד 2025), ישנו סעיף לפיו אם יחתום בקבוצה אירופית בכירה - המועדון האיטלקי יזכה לפיצוי כספי.
שצ'סני, למי ששכח, פתח בשני משחקים ביורו האחרון (בה פולין הודחה כבר בשלב המוקדם), וזכה בשלוש אליפויות עם יובנטוס. הוא פתח אשתקד ב-35 משחקים עבור הגברת הזקנה שסיימה במקום השלישי בסרייה א'.