הפתעות, משחקים רבי שערים ותוצאות מסקרנות נרשמו הערב (שבת) בליגות ברחבי אירופה. באנגליה: מעבר להפסד המפתיע של ליברפול לנוטינגהאם פורסט, מנצ'סטר סיטי גברה על ברייטון והצליחה להתאושש מההפסד למייטי רדס במחזור שעבר. צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-1:1 דרמטי, כשהשדים האדומים השיגו את שער השוויון בדקה האחרונה של תוספת הזמן. בליגה הגרמנית מונס דאבור והופנהיים נוצחו בביתם על ידי באיירן מינכן, שנותרה במקום השני. דורטמונד מחצה 0:5 את שטוטגרט.
איטליה: האלופה מילאן נצמדה למקום הראשון בטבלה לאחר 1:4 קליל על העולה החדשה מונזה. ב-21:45 אינטר תצא למשחק חוץ מול פיורנטינה. בספרד האלופה ומוליכת הטבלה ריאל מדריד תארח את סביליה ב-22:00, כאשר עוד קודם לכן שון וייסמן ו-ויאדוליד ניצחו 0:1 את סוסיאדד.
6 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
(רויטרס)

אנגליה

מנצ'סטר סיטי - ברייטון 1:3 לאחר ההפסד לליברפול, האלופה שבה למסלול הניצחונות עם ניצחון שממש לא בא בקלות. מכונת השערים ארלינג הולאנד שוב היה שם בשביל להעניק יתרון לחבורה של פפ גווארדיולה. הפנומן הנורבגי כבש צמד (22 ו-43 בפנדל) והוריד את סיטי להפסקת המחצית ביתרון מבטיח. עם זאת, האורחת לא אמרה נואש. לאנדרו טרוסארד הבלגי צימק בדקה ה-53 והחזיר את חבריו למשחק, אך דווין דה בריינה כבש את השלישי (75) וסגר עניין מבחינת התכולים, שנצמדו לארסנל שבפסגה.
תוצאות נוספות: נוטיגהאם פורסט - ליברפול 0:1 צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 1:1 אברטון - קריסטל פאלאס 0:3
6 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי
התאוששו מההפסד לליברפול. שחקני מנצ'סטר סיטי
(רויטרס)

גרמניה

הופנהיים - באיירן מינכן 2:0 לאחר שכבשה שמונה שערים בשני משחקים מול שאלקה (אחד בליגה ואחד בגביע) קיוותה הופה להמשיך במומנטום גם מול האלופה, אך זו עצרה את המארחת. מונס דאבור פתח בהרכב המארחת, אך לא הצליח לעזור לחבריו להשיג תוצאה טובה והוחלף בדקה ה-76. בדקה ה-18 מצא לאון גורצקה את ג'מאל מוסיאלה, שהעלה את הבווארים ליתרון. בדקה ה-38 אריק מקסים שופו מוטינג הכפיל את יתרונה של האורחת, ששמרה עליו גם במחצית השנייה ויצאה עם שלוש הנקודות.
6 צפייה בגלריה
שחקןני באיירן מינכן
שחקןני באיירן מינכן
נצמדו למקום השני. באיירן מינכן
(AFP)
בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 0:5 לאחר ההפסד למוליכה אוניון ברלין במחזור שעבר, הצהובים-שחורים חוזרים למסלול הניצחונות, ובענק. ג'וד בלינגהאם פתח את מסכת הכיבושים כבר בדקה ה-2 מבישול של ניקלאס זולה, שכבש בעצמו את השני בדקה ה-13. ג'ובאני ריינה בן ה-19 קבע 0:3 דקה לפני הירידה להפסקה וקבע מחצית ראשונה חלומית לדורטמונד. בלינגהאם השלים צמד (53) ויוסופואה מוקוקו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-70. דורטמונד רביעית, שטוטגרט נותרה מתחת לקו האדום.
תוצאות נוספות: פרייבורג - ורדר ברמן 0:2 אוגסבורג - ר.ב. לייפציג 3:3 באייר לברקוזן - וולפסבורג 2:2
6 צפייה בגלריה
שחקן בורוסיה דורטמונד ג'וד בלינגהאם
שחקן בורוסיה דורטמונד ג'וד בלינגהאם
ניצחון גדול לדורטמונד. ג'וד בלינגהאם חוגג
(רויטרס)

ספרד

ויאדוליד - ריאל סוסיאדד 0:1 שון וייסמן וחבריו ניצחו 0:1 את ריאל סוסיאדד מהמקום השלישי ופתחו פער של שש נקודות מהקו האדום. סרחיו לאון כבש את השער היחיד במשחק לזכות הסגולים (16). וייסמן פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-75.
תוצאה נוספת: מאיורקה - ולנסיה 2:1 ראיו וייקאנו - קאדיס 1:5
6 צפייה בגלריה
שחקן ויאדוליד שון וייסמן מול שחקן ריאל סוסיאדד איגור זובלדיה
שחקן ויאדוליד שון וייסמן מול שחקן ריאל סוסיאדד איגור זובלדיה
שחקן ויאדוליד שון וייסמן מול שחקן ריאל סוסיאדד איגור זובלדיה
(Getty Imagers)

איטליה

מילאן - מונזה 1:4 האלופה עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות ונצמדה באופן זמני לנאפולי שבמקום הראשון, לפחות עד שזו תשלים את משחקה. מבחינת העולה החדשה, הוא סופרת הפסד שני ברציפות. בראהים דיאז העלה את הרוסונרי ליתרון (16) והשלים צמד בדקה ה-41. דיבוק אוריגי, שבישל את השער השני, הוסיף את השלישי בדקה ה-65, ורפאל לאאו השלים את החגיגה (84), כאשר שער מצמק של פיליפו ראנוקיה בתווך לא שינה דבר מבחינת האורחת.
תוצאה נוספת: סלרניטנה - ספציה 0:1
6 צפייה בגלריה
שחקן מילאן רפאל לאאו
שחקן מילאן רפאל לאאו
מילאן נצמדה זמנית לפסגה. רפאל לאאו
(AFP)
פורסם לראשונה: 18:57, 22.10.22