הכושר הנפלא של תאי בריבו נמשך גם הלילה (בין ראשון לשני). החלוץ כבש צמד נוסף במשחקה של פילדלפיה יוניון בגביע הליגות בהתמודדות על המקום השלישי, מה שהעמיד את מאזנו בטורניר על שבעה שערים וזיכה אותו בתואר "נעל הזהב", כלומר מלך השערים. לצערו של בריבו ושל קבוצתו, זה הספיק ל-2:2 בתום 90 דקות עם קולורדו ראפידס ולהפסד 3:1 בפנדלים, בו הישראלי היה בין המחמיצים - אך זה לא גרע מהמחמאות שקיבל ומההרגשה הטובה.
ראוי לציין שבעונה שלפני כן, מי שזכה בתואר מלך השערים של הטורניר הוא לא אחר מאשר שחקנה של אינטר מיאמי, לאו מסי, שכבר עשרה שערים בטורניר בעונה שעברה. כעת בריבו הוא זה שיורש את ההישג מהכוכב הארגנטינאי.
1 צפייה בגלריה
שחקן פילדלפיה יוניון תאי בריבו
שחקן פילדלפיה יוניון תאי בריבו
בשנה שעברה מסי, עכשיו הוא. תאי בריבו
(John Jones/Reuters)
המאזן של בריבו מרשים הרבה יותר כשמסתכלים על הנתונים: הוא כבש שבעה שערים - מתוכם שלושה צמדים - בשבעה משחקים (כשאת מרבית חצי הגמר הוא פספס בגלל הרחקה הזויה), כאשר הכיבושים שלו הגיעו מתוך שמונה בעיטות למסגרת! בחודשיים האחרונים כבש בריבו לא פחות מ-13 שערים בכל המסגרות.
בריבו התייחס להכתרתו כמלך השערים: "קיבלתי כמה שניות בעונה שעברה במפעל הזה, אבל זה לא נחשב - מבחינתי זו הפעם הראשונה ששיחקתי בו. אחרי שכבשתי שבעה שערים, אני יכול לומר בוודאות שאני מאוד אוהב את הטורניר הזה. אני מקווה מאוד להמשיך ככה. בתור חלוץ אתה תמיד רוצה לסיים ראשון בטבלת הכיבושים, כך שזה דבר ענק עבורי. אני רוצה להיות בטופ כל הזמן".
על ההפסד של קבוצתו אמר: "חבל שסיימנו רק במקום הרביעי, אבל נישאר עם הראש למעלה ונתרכז עכשיו במשחקים בליגה. הייתי מוכן להחליף את הפרס הזה במקום בגמר. הקבוצה חשובה לי יותר מההישגים האישיים שלי".
כאמור, בארה"ב שיבחו את בריבו. "הוא לא יכול היה לדמיין בתחילת העונה שהוא יסיים כמלך השערים של גביע הליגות", כתב עליו העיתונאי ג'ו טנסי. "הוא נלחם כמו אריה כדי לגרד דקות בתחילת השנה, ועכשיו הוא כנראה השחקן השני בחשיבותו בקבוצה". העיתונאית רנה וושינגטון הוסיפה: "מטורף לחשוב שהוא לא קיבל דקות במשך המון זמן. הוא פשוט אדיר, ועם קצב הכיבושים הזה, קשה להאמין שפילדלפיה תצליח להשאיר אותו במשך זמן רב".