לצד השמחה הגדולה במנצ'סטר סיטי לאחר ה-0:3 הגדול בדרבי אתמול (ראשון) על מנצ'סטר יונייטד, בצד האדום של העיר ישנה אכזבה מרה. השדים האדומים נראו איום ונורא וירדו מנוצחים בפעם החמישית העונה בליגה. מעבר לכך, זה היה ההפסד הביתי השלישי לקבוצה של אריק טן האח בפרמייר-ליג והרביעי בכל המסגרות.
מטבע הדברים, הביקורת שהועברה בתקשורת האנגלית על המאמן ההולנדי ושחקניו הייתה חריפה. שחקני העבר של המועדון, רוי קין וגארי נוויל, לא בדיוק נזהרו בלשונם וירו לכל עבר. קין אף הגדיל והציע לשלול מברונו פרננדש, כוכבה הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד, את תואר סרט הקפטן לאור ההופעה שלו אתמול: "הוא שחקן מוכשר, אבל הוא מרבה להתבכיין, להיאנח ולנפנף בידיו - זה לא מתקבל על הדעת. הוא מתנהל בצורה ההפוכה ממה שמצופה מקפטן".
1 צפייה בגלריה
פרננדש
פרננדש
פרננדש
(צילום: Catherine Ivill/Getty Images)
בנוסף, לקין, שמשמש כפרשן ב'סקיי', היה הרבה מה להגיד על טן האח: "עדיין אין לו מושג מי אמורים להיות 11 השחקנים שעולים בהרכב. הראש שלו מסתובב מרוב הבעיות שיש לו בקבוצה". גם שחקנה לשעבר של ליברפול, ג'יימי קראגר, ביקר את ההולנדי: "זו העונה השנייה שלו במועדון ועדיין אף אחד לא יודע להסביר מה סגנון המשחק של מנצ'סטר יונייטד ומה היא מנסה לעשות. הקבוצה לא מראה שום סימנים של שיפור תחתיו".
גארי נוויל, גם הוא שחקן עבר של יונייטד, חושב שהבעיה האמיתית היא דווקא לא במאמן: "אני ממש לא חושב שצריך להחליף אותו, למרות שאין ספק שיש איתו בעיות. הוא פה כבר שנה וחצי ועדיין לא ברור מה הוא מנסה לעשות, אבל הכעס שלי הוא לא עליו. המועדון הזה הפך לרעיל, וזה אוכל כל מאמן וכל שחקן שמגיע".
מי שספג הרבה ארס מנוויל הוא אנטוני, שמציג יכולת חלשה מתחילת העונה. בתוספת הזמן עשה הברזילאי עבירה גסה על ג'רמי דוקו, מה שעורר לא מעט כעס כלפיו. "הוא פשוט בעט בו", אמר נוויל. "זה היה פשוט מגוחך ומביך, אני הייתי מרחיק אותו. אין משמעת במנצ'סטר יונייטד".
דוקו עצמו, שכעס מאוד לאחר אותה עבירה של אנטוני, עקץ את שחקנה של היריבה העירונית בטוויטר אחרי המשחק. הבלגי העלה תמונה של השניים אחרי המקרה, והוסיף את הכיתוב "הישארו רגועים, מנצ'סטר כחולה".