קיליאן אמבאפה כבר באופן רשמי שחקנה של ריאל מדריד ופ.ס.ז' עושה בחודשים האחרונים מאמצים גדולים למצוא לו תחליף ראוי. השם הגדול ביותר שנמצא כבר תקופה ארוכה על הכוונת שלה הוא לאמין ימאל בן ה-16.
הבוקר (שבת) מפרסם "מונדו דפורטיבו" כי האלופה הצרפתית מוכנה לשבור את שיא ההעברות כדי להנחית בפריז את היהלום הצעיר של ברצלונה. רק לפני שלושה חודשים אישר נשיא בארסה, ז'ואן לאפורטה, כי קבוצתו דחתה הצעה של 200 מיליון אירו על השחקן. כעת מדווח יומון הספורט הקטלאני כי פ.ס.ז' העלתה את הצעתה ל-250 מיליון.
2 צפייה בגלריה
ימאל
ימאל
יגיע לפריז? ימאל
(צילום: Kevin C. Cox/Getty Images)
אם וכאשר תסכים בארסה לסכום, אז העברתו של ימאל תהיה הגבוה בהיסטוריה ותשבור את זו הקודם ב-2017 - אז ניימאר הגיע לפ.ס.ז' תמורת 222 מיליון אירו. בכל מקרה, על-פי הפרסום ברצלונה צפויה שוב לדחות את ההצעה.
ימאל כבש העונה שישה שערים ובישל שבעה נוספים ב-39 הופעות בכל המסגרות וגם ביורו הנוכחי מככב במדי נבחרת ספרד, היחידה שמחזיקה במאזן מושלם עם סיום שלב הבתים. אז, בראיון במרץ האחרון, טען לאפורטה כי "קיבלנו הצעות על שחקנים כמו לאמין ימאל, ואמרנו לא, כי אנחנו סומכים על הילד ועל ההתפתחות שלו, ואין לנו צורך, להיפך. אנחנו בתהליך התאוששות כלכלית ורואים את האור בקצה המנהרה".
2 צפייה בגלריה
ימאל
ימאל
רק בן 16. ימאל
(צילום: AP Photo/Joan Monfort)
בינתיים בברצלונה מעוניינים לחזק את הסגל בשם החם הנוסף של נבחרת ספרד, ניקו וויליאמס. הקיצוני של אתלטיק בילבאו הוא השחקן בו מעוניין האנזי פליק לחיזוק עמדת ההתקפה השמאלית של סגנית אלופת ספרד.
וויליאמס עצמו אמר כשהתייחס לשאלה האם יגיע לברצלונה: "נראה אחרי היורו", אך ב"ספורט" הקטאלני מבהירים שקרוב לוודאי שלא יצטרף.
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
(באדיבות ONE)