לאו מסי שבר שיא, חוליאן אלבארס ולאוטרו מרטינס כבשו ונבחרת ארגנטינה פתחה הלילה (בין חמישי לשישי) את קופה אמריקה 2024 עם ניצחון 0:2 על קנדה בבית 1.
האמת, זה לא היה משחק יוצא דופן של האלבסילסטה שנזקקו לשער בפתיחת המחצית השנייה של חלוץ מנצ'סטר סיטי כדי להתעורר. מסי הכניס בדקה ה-49 כדור עומק ענק לאלכסיס מק אליסטר, שבנגיעה מצא את אלבארס שדחק פנימה. שתי לסיום מסי, שיחגוג בעוד שלושה ימים את יום הולדתו ה-37, בישל באמנות ללאוטרו מרטינס, שהכניע את מקסים קרפו וסגר עניין.
3 צפייה בגלריה
ארגנטינה חוגגת
ארגנטינה חוגגת
פתיחה מושלמת. ארגנטינה חוגגת
(צילום: CHARLY TRIBALLEAU / AFP)
3 צפייה בגלריה
אלבארס
אלבארס
אלבארס אחרי השער הראשון שפתח את הסכר
(צילום: Hector Vivas / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
מסי, כאמור, חגג ציון דרך מרשים למדי, כשהפך לשיאן ההופעות בטורניר (34). הוא עקף את סרחיו ליווינגסון הצ'יליאני (33) ומקדים גם את זיזיניו הברזילאי (33) ו-ויקטור אגוסטין אוגרטה מבוליביה (30).
מסי שיחק לראשונה בקופה ב-2007 (טורניר בו ארגנטינה הגיעה עד לגמר והפסידה 3:0 לברזיל) והמשיך גם לאליפויות ב-2011, 2015, 2016, 2019, 2021 ו-2024. יש לו זכייה אחת בטורניר הקודם.
3 צפייה בגלריה
מסי ואינפנטינו
מסי ואינפנטינו
אינפנטינו מברך את מסי
(צילום: REUTERS/Agustin Marcarian)
גם את שיא השערים בטורניר הוא עשוי בקרוב לשבור. ל"פרעוש" יש 13 כיבושים, ארבעה פחות מזיזיניו וארגנטינאי אחר נורבטו מנדס. פרו וצ'ילה ישלימו את המחזור הראשון בבית 1 מחר. משחקה הבא של ארגנטינה יהיה בלילה בין שלישי לרביעי מול צ'ילה.
איזה צמד! מסי וסוארס עוברים למגרש הפאדל
(באדיבות ONE)