מנצ'סטר סיטי תצרף מחליף מפתיע לחוליאן אלבארס? חלוץ סלטיק קיוגו פורוהאשי הוא "בהחלט שחקן" שמנצ'סטר סיטי אוהבת, אמר היום (רביעי) סם לי, שמסקר את אלופת אנגליה עבור "האתלטיק" והיה הראשון לדווח שהיא שוקלת לצרף את היפני בן ה-29. הוא מאמין ש"יש סיכוי טוב" שהמהלך יקרה.
"הם מחפשים סוג די ספציפי של שחקנים", סיפר לי בשיחה עם BBC, "אחד שלא יצפה לשחק כל דקה, כי הם לא רוצים להפר את האיזון שיש להם אבל הם גם רוצים שהוא יהיה טוב מאוד. הם זיהו סוג כזה של שחקנים, הם חיפשו מסביב כמה אפשרויות וקיוגו הוא אחד משניים שאני מאמין שהם מתלבטים ביניהם. הם הולכים להתקדם עם זה במהלך 48 השעות הקרובות, יש סיכוי טוב שזה יכול לקרות".
2 צפייה בגלריה
קיוגו פורוהאשי
קיוגו פורוהאשי
מאלופת סקוטלנד לאלופת אנגליה? קיוגו
(צילום: Ian MacNicol/Getty Images)
קיוגו עבר ב-2021 לסלטיק של המאמן אנג' פוסטקוגלו, שכיום מאמן את טוטנהאם, בעקבות התקופה שלהם ביחד ביוקוהמה מרינוס - קבוצה שנמצאת בבעלות של "סיטי פוטבול גרופ", שמועדון הדגל שלה הוא מנצ'סטר סיטי. הוא מיד הפך לכוכב של הקבוצה הסקוטית, אצלה הוא חתום עד 2027, וב-135 משחקים במדיה עד כה כבש 73 שערים וזכה בשבעה תארים גדולים.
"הוא מתאים לאותו הפרופיל מוזר של שחקן שהם מחפשים, שבו הוא חייב להיות טוב מאוד אבל לא כל כך טוב שזה יעלה 50 מיליון פאונד, וגם לא לשחק כל שבוע כי כולם יודעים שארלינג הולאנד הוא השחקן המוביל שם", המשיך לי.
2 צפייה בגלריה
עבדה ופורוהאשי חוגגים אליפות
עבדה ופורוהאשי חוגגים אליפות
זכה עם סלטיק בשבעה תארים גדולים. קיוגו חוגג אליפות עם ליאל עבדה
(צילום: Ian MacNicol/Getty Images)
"יש לו תנועה טובה", הסביר לי מדוע לדעתו השחקן מתאים לסיטי, "אני יודע שהוא לא תמיד מעורב מחוץ לרחבה, אבל ממה שאני ראיתי, כשהוא כן יורד עמוק ומשחק במסירה בנגיעה עם הקישור ואז חוזר לרחבה, זה מזכיר לי את הדרך שבה סיטי שיחקה לפני שהיה לה את הולאנד. בהקשר של הסיומת ברחבה, כמות המצבים שהוא מקבל בתוך רחבת החמש וכמות השערים שהוא יוצר משם, זה פשוט כמו הולאנד. אז אפילו ברמה הזו, נראה זה מתאים".
שחקן העבר הסקוטי כריס בויד אמר ל"סקיי ספורטס" על קיוגו: "אני מתאר לעצמי שבמנצ'סטר סיטי הוא כנראה יהיה גיבוי, אבל כמובן שהוא יכול לעשות עבודה עם התנועה שלו, הקצב שלו, ומוסר העבודה שלו".