האם ברק בכר יישלח הביתה מהכוכב האדום בלגרד עוד לפני פגרת החורף? באתר "קוריר" הסרבי מפרסמים היום (שלישי) כי הדרבי הקרוב מול פרטיזן - שייערך בעוד קצת יותר משבועיים (20 בדצמבר) ייקבע את עתידו של המאמן הישראלי.
"זה המשחק המכריע לגביו", נטען בדיווח. "אם הוא יפסיד - אפשר להגיד לו להתראות". המפגש מול פרטיזן, אגב, יהיה האחרון לפני פגרת החורף ועשוי להיות מכריע על גורל האליפות. נכון להיום - ואחרי 16 מחזורים - פרטיזן מוליכה ב-3 הפרש בפסגה על פני הכוכב.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
הדרבי מול פרטיזן יכריע? בכר
(צילום: REUTERS/Annegret Hilse)
הלחץ התקשורתי על בכר, כידוע, גובר מאז שהקבוצה הודחה מליגת האלופות. "בסך הכל, הטעם מר בחודש האחרון", נטען אתמול באתר "ספורטל", "הכוכב האדום הייתה חייבת לסיים במקום השלישי בבית בליגת האלופות. את מנצ'סטר סיטי אי אפשר לנצח, אבל את לייפציג ואת יאנג בויז אפשר היה לנצח, מול הקבוצה הגרמנית היה ניתן להשיג נקודה גם במשחק החוץ. את יאנג בויז הכוכב האדום צריכה לנצח פעמיים 0:3".
בסרביה אף מפרסמים כי המועמד המוביל לרשת את בכר, אם וכאשר זה יפוטר, הוא זליקו בובאץ', בעברו יד ימינו של יורגן קלופ. בובאץ', המשמש כיום כמנהל הספורטיבי של דינמו מוסקבה, היה עוזרו של המנג'ר הגרמני במשך 17 שנים, מתקופתו במיינץ ודורטמונד ועד ל-2018, כשהיה בליברפול.
2 צפייה בגלריה
בובאץ' (משמאל) לצידו של קלופ
בובאץ' (משמאל) לצידו של קלופ
בובאץ' (משמאל) לצידו של קלופ
(צילום: Ian MacNicol/Getty Images)
"כבר נוצר קשר באופן לא רשמי באמצעות המנהל הטכני מרקו מארין, שמכיר היטב את בובאץ'", נכתב ב"מונדו", "אך ההחלטה הסופית לא התקבלה".